Astfel, vei putea oferi un cadou mamei, surorii sau unei prietene apropiate, iar profitul din aceste vânzări va fi redirecționat către Campania pentru Sănătatea Sânilor și Campania Respectului; prima susține cauzele sociale legate de cancerul la sân, pe când cea de-a doua se adresează victimelor violenței domestice.
Produsele Avon - daruri cu suflet
Avon a colaborat cu designeri vestimentari pentru a le oferi clientelor care vor să susțină cauza cancerului la sân posibilitatea de a-și achiziționa tricouri cu semnătura acestora; este vorba despre Andreea Bădală - designerul brandului Murmur, respectiv despre Ioana Avram. Pe lângă aceste tricouri, din campanie mai fac parte și alte produse. Șosetele roz, brelocul "Fundiță", buretele de baie roz și setul cu 3 perechi de cercei ar putea deveni cadoul preferat pentru una dintre prietenele tale sau pentru o femeie care te-a inspirat și te-a influențat pozitiv de-a lungul vieții.
Campania Respectului strânge fonduri pentru femeile abuzate prin comercializarea altor produse, la fel de delicate și de feminine, precum sunt Buretele de Baie și Brățara Respectului. Tematica cromatică a acestei campanii aduce în prim plan culoarea albastră, iar Campania pentru Sănătatea Sânilor este reprezentată de culoarea roz. Cu asemenea variante la dispoziție, este aproape imposibil să nu poți alege darul potrivit prin intermediul căruia să faci mai mulți oameni fericiți.
Avon România - încredere și implicare în viața socială a femeilor din România
Lider pe piața produselor cosmetice încă din anul 2002, Avon România este o companie al cărei sistem de valori include independența femeilor. Această dorință s-ar traduce prin încurajarea lor de a deveni independente din punct de vedere financiar printr-un sistem de colaborare cu firma, prin încurajarea lor să își recapete demnitatea și statutul social și prin susținerea cauzelor care țin de sănătatea femeilor.
Atât "Stop Cancer la Sân", cât și "Campania Respectului" se desfășoară pe întreg teritoriul țării și se adresează tuturor clienților Avon care vor să susțină aceste cauze. Profitul obținut din vânzarea produselor de campanie va fi folosit pentru asigurarea îngrijirilor medicale pentru pacientele diagnosticate cu cancer la sân și pentru finanțarea programelor de educare și informare privind violență domestică în România.
Donația de până acum a companiei se ridica la 2,8 milioane de dolari, sumă investită în dotarea a 8 centre oncologice cu aparatură și echipament medical de ultima generație. Implică-te și tu dăruind unul dintre produsele campaniei pentru ca aceste sume să crească în continuare și tot mai multe femei din România să beneficieze de asistentă medicală și socială pentru a redeveni independente!
Posteaza comentariu