Mi-am pierdut iubitul la ”sex în grup”!

Pe la noi se spune că nu iubeşti dacă nu gelozeşti. Unii sunt de părere că gelozia e o boală şi că n-are nimic de-a face cu dragostea.
Pe la noi se spune că nu iubeşti dacă nu gelozeşti. Unii sunt de părere că gelozia e o boală şi că n-are nimic de-a face cu dragostea. Eu aş zice că are a face şi cu dragostea şi mai ales cu simţul exacerbat  al posesiei. În relaţia mea cu Andrei eu sunt aceea care le-a acaparat pe amândouă, nelăsându-i şi lui loc măcar pentru una dintre variante.

Aveam 25 de ani, când ne-am cunoscut, şi o serie de relaţii eşuate din diverse motive. Până atunci fusesem mai des singură decât cuplată. Femeile singure ştiu ce înseamnă asta, mai acut de sărbători. Pentru mine, singurătatea are o conotaţie aparte, pentru că am văzut ce amprentă îşi pune asupra sufletului, în casa în care am crescut. Mama m-a crescut singură şi şi-a revărsat asupra mea şi bunele şi relele, dar mai ales toate acele sentimente pe care nu avea cu cine să le împartă. Aşa că admit: puţin, eram speriată că voi rămâne singură toată viaţa, ca mama, atunci când l-am cunoscut pe Andrei. 

Între noi, lucrurile au evoluat pe neaşteptate şi ne-am apropiat în ciuda faptului că suntem destul de diferiţi. El e introvertit şi tăcut, eu sunt vorbăreaţă şi expansivă. Dar la început puţine lucruri par piedici insurmontabile. După numai câteva luni de când ne cunoşteam am petrecut un concediu plăcut în Franţa. A fost bine, atât cât puteam să aştept de la Andrei, se comporta plăcut, dar reţinut, de parcă încă nu avea curaj să se dezlănţuie.

După un an ne-am mutat împreună, adică el s-a mutat la mine, pentru că stătea cu chirie.
Mă gândeam că asta va fi ultima barieră care, odată căzută, ne va apropia aşa cum visam eu. Dar felul lui de a fi a rămas la fel. O detaşare vecină cu indiferenţa. Am decis să mai aştept, mai ales că eu eram sigură că-l iubesc. Ca să nu-i forţez mâna n-am pus multă vreme problema declaraţiilor verbale. Am înţeles că Andrei e genul care tace şi face. Şi chiar dacă orice femeie îşi doreşte să i se spună cât de minunată este şi cât de mult e iubită, eu mă mulţumeam să nu aud lucrurile astea, dar să simt că ele există.


Andrei nu era un maestru al vorbelor, dar nici al faptelor. Iar după o vreme de convieţuit în aceeaşi casă am început să ne comportăm ca şi când aveam deja mulţi ani de căsnicie în spate. Viaţa noastră sexuală era sporadică. Am început să pun problema în stilul meu, deschis, pe principiu că dacă vrei să rezolvi un lucru trebuie să-l conştientizezi şi să-l discuţi deschis. Andrei nu era adeptul acestui stil, şi multă vreme s-a ascuns după explicaţia "am probleme la serviciu”. Iar discuţiile pe tema asta nu au lămurit deloc problema, dimpotrivă, parcă mai rău o înrăutăţeau.

Într-o zi am folosit din întâmplare laptop-ul lui Andrei şi am descoperit că în memoria browser-ului cu care intra pe internet s-au păstrat ultimele site-uri pe care le vizitase. Printre ele era şi unul pentru swingeri. La început nu ştiam despre ce era vorba, dar m-am documentat şi am rămas şocată.
El, bărbatul lângă care trăiam deja de aproape doi ani, avea o viaţă privată de care eu habar n-aveam. Îi plăcea să facă sex în grup.


Am descoperit asta la scurtă vreme după ce venisem dintr-o deplasare de o săptămână, timp în care Andrei stătuse singur acasă. Într-una din seri îl sunasem şi era foarte vesel, spunându-mi că e în vizită la nişte prieteni, pe care eu nu-i cunoscusem până atunci.
Pentru că eu nu pot să ţin prea mult în mine nici supărarea, nici curiozitatea sau bucuria, l-am confruntat direct pe Andrei cu întrebarea: "prietenii cu care ai petrecut cât am fost eu în deplasare sunt swingeri?”
 
În primul moment a fost şocat. Dar nu i-am dat ocazia să mintă. I-am spus ce aflasem şi că sunt şocată că el nu este fidel. Mi-a replicat că nu e vorba de fidelitate, ci că e ceva ce lui îi place, şi că o putem face şi împreună. Am înţeles că poate şi de aici se trăgea lipsa lui de apetit sexual în relaţia cu mine, dar pe mine mă inhibă numai gândul că aş putea să fac sex cu altul, sub ochii lui Andrei şi viceversa. Nu puteam să accept să îl împart. Pentru mine înseamnă altceva dragostea şi căsnicia. Pentru că până la urmă, chiar dacă nu eram căsătoriţi oficial, tot un soi de căsnicie se chema ce făceam noi. Aşa că i-am sugerat să ne despărţim.
 
În stilul lui, mai mult tăcut decât în cuvinte, Andrei mi-a dat de înţeles că nu vrea să ne despărţim.
Am convenit o perioadă de probă de jumătate de an, în care să ne dăm seama fiecare dacă ceea ce împarte cu celălat e mai important decât ce are separat. Perioada era de fapt pentru el, pentru că eu eram demult edificată în privinţa a ceea ce doream de la el.

Pentru mine a început de atunci o luptă de gherilă cu secretele lui Andrei. Am încercat să aflu dacă el continuă să intre pe site-urile de swing. Trebuia să fii prost să crezi că a renunţat doar aşa, pentru că i-am cerut eu. Şi am văzut că încă intră pe acel site. L-am confruntat din nou. A tăcut şi a decis să-şi şteargă din browser site-urile memorate şi contul de pe site. Asta nu însemna că nu avea altul.

Eu am decis să nu mai plec în deplasări, şi m-am transferat într-un job mai prost plătit, dar mai static, pentru că de fiecare data aş sta cu gândul că el profită de absenţa mea ca să-şi facă o bucurie sexuală. Stau cu gândul ăsta permanent, când îl văd că butonează telefonul, când îl surprind vorbind încet la mobil, când îl văd că închide fereastra de internet de la calculator, ori de câte ori apar în preajma lui. Toate sunt elemente care nu fac decât să-mi amintească constant că niciodată nu voi putea fi sigură pe el, până la sfârşitul zilelor noastre sau al relaţiei.

Poate vă întrebaţi de ce continui să stau cu el. Privindu-mă din exterior şi eu mă consider incredibil de fraieră. Dar sunt incapabilă să renunţ.
Deşi a avut ocazia de nenumărate ori în cei cinci ani, nici el nu a vrut să renunţe la mine. Odată mi-a spus că simte nevoia de stabilitate, dar în suspiciunea mea mă gândesc câteodată că poate e mult prea comod ca să o ia de la capăt.

Totuşi, mă gândesc şi la revers. Dacă aş pune piciorul în prag ar însemna s-o iau şi eu de la capăt. La 30 de ani simt că nu mai am aceeaşi disponibilitate. Mi-e frică şi mai mult de singurătate ca la 25 de ani, când încă o mai aveam şi pe mama. Familia lui Andrei a devenit familia mea, mama lui, fraţii lui, mă consideră de-a lor. Când nu mă gândesc la sex, şi la ce presupune el pentru Andrei, sunt fericită cu el.

Dincolo de viaţa noastră sexuală care continuă să fie sporadică, de gelozia şi bănuielile mele, există totuşi ceva. Suntem buni camarazi, ne simţim bine împreună, avem de gând să pornim o afacere împreună şi chiar să facem un copil. Mă întreb dacă e normal să mă gândesc la toate planurile astea de viitor în condiţiile în care nu sunt sigură nici ce-mi va dezvălui ziua de mâine în legătură cu Andrei? Ştiu că în orice relaţie trebuie să faci compromisuri, dar oare ce fac eu nu e prea mult?
 

Comentarii (39)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Andreea pe 11 Dec 2017, 01:21
    Fals! In grup e minunat

    Eu o fac in grup de 11 ani cu sotul meu si pot sa spun ca e minunat. Am cunnoscut in acest mod peste 300 de barbati si acest lucru ne ajuta enorm in casnicie. O fac in toate modurile, chiar cu 3 barbati odata. El ma priveste si vad cum ma adora. Ne iubim ca la inceput.

    0
    0

  • eug pe 6 Feb 2015, 20:45
    oameni cu probleme

    Niciodata nu am judecat pe nimeni pentru actiunile si deciziile sale. Fiecare are viata lui si face ce doreste cu ea, dar cei care practica asa ceva sigur au niste probleme psihologice. Cum poti sa iti iei partenera/partener si sa il "dai la schimb" ca si cum ai schimba un produs? Ne tratam corpul ca pe un produs, ca pe o carcasa si il dam cu imprumut. Ma intreb cum definesc cei care practica asa ceva cuvantul "respect". Ce reprezinta pentru ei respectul fata de partener? Cum poate un barbat cu demnitate si orgoliu sa se uite cum un alt barbat ii satisface nevasta/iubita? Cum poate o femeie care iubeste sa se uite cum barbatul ei atinge o alta femeie. Ce sa inteleg ca sufletul si corpul sunt doua entitati total diferite si cele doua nu formeaza un tot unitar? ne dam trupul ca pe un obiect dar avem sulfetul curat? in cazul acesta nu ar mai trebui sa existe bigamie iar casatoria ar trebui desfiinta, iar noi sa facem sex cu cine avem chef si cand avem apoi sa ne intoarcem acasa la sotie/sot si sa o/il strangem in brate si sa ii declaram dragostea. Imi pare rau dar mi se pare ca cei care practica asa ceva gandesc doar cu ce au intre picioare si nu au pic de respect pentru sine si pt partener. platesc sa fie intr-un astfel de club deci se vand ca pe niste obiecte.

    0
    1

  • mihael pe 18 Feb 2014, 14:29
    swing

    Vad ca nu sunteti la zi cu subiectul.Swingul e vechi sau mai pe romaneste schimbul de neveste,se practica peste tot in lume.A inceput pe timpul razboaielor,inainte de plecarea pe front se facea o petrecere si soldatii isi dadeau in grija nevestele camarazilor pentru eventualitatea in care nu se intorc de pe front sa aiba incredere si femeia sa nu sufere de singuratate si sa aiba sprijin.Se facea sex in grup pentru a elimina neincrederea si a arata sinceritatea si iubirea impartind cel mai intim lucru dintre cupluri>sexul a face dragoste< depinde ce simti si cat de implinita esti dupa.acel dupa... arata daca actul propriu zis a fost un act de dragoste sau doar sex..

    3
    0

  • catalin pe 21 Apr 2013, 11:02
    sex

    RETINE MULTI FAC ASTA FOARTE MULTI ESTE UN SCHIMB DE EXP.DECAT SA SE INSELE UNII PE ALTII ESTE CU APROBAREA PARTENERULUI

    3
    0

  • catalin pe 21 Apr 2013, 11:00
    sex

    pacat ca nu ai incercat este frumos.sunt fantezi care le puteai descoperi.nu este ceva rau,este ceva la moda.casa e casa dragostea dintre voi doi este aceas este doar o fantezie.apropo te-ai gandit vreo data ca nu-l satisfaci?cum el era mai tacut de rusinea ta poate baiatul s-a abtinut din bun simt.

    3
    0

  • Sonia pe 10 Feb 2013, 23:07
    ...

    Am avut si eu o relatie cu un specimen de genul asta. Mi-a cerut sa facem swing si i-am dat pas. Eu cred ca in majoritatea situatiilor, barbatii sunt cei care isi conving partenerele sa accepte asa ceva. Daca accepti asa ceva, s-a dus dracului relatia! Inteleg ca in orice relatie la un moment dat intervine rutina, dar nu cred ca asta este o solutie de a-ti salva casnicia, dimpotriva. N-as accepta niciodata sa fac asa ceva, prefer sa pun capat relatiei.

    3
    4

  • Cick pe 19 Ian 2013, 16:22
    Prostia se plateste...intotdeauna!

    Ai fost o idioata ca l-ai suportat atata timp pe aiuritul ala,se vede ca nu sti sa stapanesti o situatie.Cand nu-ti place ceva la partener il iei la intrebari si ii zici ce si cum,a doua oara ii dai picioare in fund si ...valea!Altfel e prapad si numai tu pierzi(timp,rabdare si nervi)

    4
    3

  • cristi pe 18 Dec 2012, 20:07
    numai inhibati

    numai inhibati sunteti. toti aveti dorinte sexuale ascunse dar va e teama sa recunoasteti.

    6
    4

  • Burzum pe 31 Aug 2012, 09:52
    Esti batuta-n cap

    Lasa omul sa faca ce vrea sau lasa-l sa plece. Mi-am stricat 3 ani din viata cu o relatie d-asta de doi lei. Eu te-as bate daca te-as prinde ca imi verifici calculatorul.

    7
    12

  • costin pe 24 Aug 2012, 05:00
    swing

    ma bucur sa sti sa scri ,ai incercat se le publici ,sau acum faci acum prima incercare? romanilor le plac telenovelele,deci incearca sint reviste de profil. revin-o cu alte subiecte gen te-a inselt cu secretara,sau cu vecina de la 3.sau cu femeia de serviciu,una grasa si urita . asteptam cu interes alte povestiri

    4
    5

  • ella pe 16 Iul 2012, 15:27
    situatie proasta

    Nu are cum sa te iubeasca daca simte nevoia de sex cu altcineva. Tu ai putea sa il iubesti si sa doresti sex cu altcineva? Inselatul inseamna ca nu are respect fata de tine, consideratie, iubire. Daca nu ai curaj sa te desprinzi poti sa ramai o vreme cu el ca si coleg, vazandu-ti de alte tale, catand pe altcineva.

    4
    1

  • maria pe 26 Iun 2012, 20:31
    mda...noua moda: fuck-budies cu alte beneficii incluse

    Din cate stiam eu la swing se duc cuplurile; de multe ori oamenii singuri nu sunt primiti la swing si atunci nu ar mai fi swing, ci sex in trei. Asa ca fie face sex in trei, fie mai are o fata cu care se duce pentru a putea practica schimbarea partenerului. Acum mi-e greu sa nu-mi dau seama ca ce au oamenii care practica swingul nu este o relatie normala, ci o relatie care seamana mai mult cu schimbul de servicii: stau in acelasi apartament, impart cheltuielile casei si responsabilitatile, dar mai fac si sex din cand in cand, si le convina asa. Cati dintre ei comunica si la nivel intelectual si emotional? Poate unii o fac, dar in cuplurile normale sexul e doar o cale spre comunicarea spirituala si nu doar o simpla metoda pentru a obtine placere fizica. Eu cand fac dragoste prietnul meu, devin una cu el pentru ca ne legam. Insa si in multe cupluri normale sexul si-a pierdut valoarea. Decat sa faca swing, mai degraba isi iau o pauza in care se intalnesc si cu altii, mai lamuresc cateva lucruri legate de ei etc. Iar ce se intampla in cazul tau e ceva foarte simplu: voi sunteti colegi de apartament care impart greutatile financiare si singuratatea (de unde faza cu "stabilitatea"), dar altceva nu prea va leaga la nivel spiritual (de altfel, nici pe multe cupluri normale nu le leaga), insa golul ala sufletesc mereu ai sa-l simti. Pe el nu-l intereseaza oricum sa-si gaseasca pe alta pentru ca el poate sa-si faca de cap + bonus: are o femeie in casa care il ajuta cu toate treburile, daca veti face copii, ai sa te ocupi tu de el, daca are probleme,. ai sa fii tu acolo etc. Problema se pune altfel: tu cand ai sa ai nevoie adica " la rau", ai sa mai ai parte de suportul lui neconditionat? Pentru ca asta e un alt motiv pentru care oamenii stau impreuna in relatii de monogamie: sa se mareasca legatura dintre parteneri in asa fel incat "la nevoie" (a unuia sau a cuplului) sa nu se destrame. AI 30 de ani...nu e tarziu, crede-ma. Pe mama o abordau domni si al 40 si ceva de ani. Oricum genul asta de relatie il poti avea si cu un coleg de apartament care sa zicem arata mai bine, are bani mai multi: un soi de fuck-budy cu alte beneficii incluse.

    5
    2

  • mira86 pe 7 Mai 2012, 00:42
    Oameni nebuni

    Cum o sfatuiti sa faca copii ca sa-si aline singuratatea, sunteti nebuni??? Copilul il faci cand e totul perfect , nu ca sa incerci sa rezolvi niste probleme, cat puteti fi de egoisti , sa strici si viata unui suflet nevinovat??? Animale ca voi care fac copii in speranta de a lega pe cineva de el/ea, ar trebui castrate. Strici toata copilaria si ii afectezi viitorul copilului din prostie,egoism, inconstienta si rautate.

    9
    3

  • mircea pe 21 Mar 2012, 00:26
    swing

    poate multi o sa ma condamne,dar dupa parerea mea swingul este singurul mod de viata in care partenerii pot sa fie sinceri unul fata de celalalt...mai devreme sau mai tarziu toti inselam sau suntem inselati....de ce..?? pentru ca vrem ceva nou dupa o perioada de timp cand monotonia incepe sa isi faca simtita prezenta si daca cineva ma contrazice,inseamana ca ori e prea credul ori a gasit persoana ''perfecta''. eu sunt foarte apropiat si deskis fata de sotia mea si asta mi se pare cel mai ok lucru adica asta cred ca e cheia unei relatii de succes.de ce sa merg sa o insel si ea sa faca la fel,cand putem face asta impreuna fara nici un ascunzis,fara minciuni si scoateri de oki.adevarul e ca nici ea nu a prea fost de acord la inceput ,dar si-a dat seama ulterior ca de fapt am dreptate si ca decat sa merg sa o insel,sa o mint ca sunt nu stiu pe unde si asa mai departe,e mult mai ok sa fiu sincer ,sa ii spun tot ce am pe suflet,toate fanteziile si sa le implinim impreuna ..ca pana la urma deasta suntem sot si sotie,sa facem toate lucrurile impreuna. Sfatul meu e sa privesti lucrurile altfel si sa intelegi ca swingul nu are nici o legatura cu dragostea...e pur si simplu placere si doar atat si dupa cum am mai spus eu consider ca e singurul mod de viata care ii ajuta pe parteneri sa fie apropiati,deskisi si sinceri unul fata de celalalt. E adevarat ca nu toti oameni pot sa faca asta dar in foarte multe cupluri ambii parteneri tanjesc dupa asa ceva dar din cauza lipsei de comunicare,a sinceritatii sau a rusinii nu pot sa isi gaseasca numitorul comun adica swing-ul si atunci recurg la alte metode cum ar fi inselatul.Pe scurt vreau sa zic ca o relatie se bazeaza in primul rand pe comunicare,sinceritate si respect si daca toate astea sunt,eu zic ca scad 90% motivele de cearta despartire si gelozie.Succes!!!

    12
    5

  • mircea pe 21 Mar 2012, 00:23
    swing

    poate multi o sa ma condamne,dar dupa parerea mea swingul este singurul mod de viata in care partenerii pot sa fie sinceri unul fata de celalalt...mai devreme sau mai tarziu toti inselam sau suntem inselati....de ce..?? pentru ca vrem ceva nou dupa o perioada de timp cand monotonia incepe sa isi faca simtita prezenta si daca cineva ma contrazice,inseamana ca ori e prea credul ori a gasit persoana ''perfecta''. eu sunt foarte apropiat si deskis fata de sotia mea si asta mi se pare cel mai ok lucru adica asta cred ca e cheia unei relatii de succes.de ce sa merg sa o insel si ea sa faca la fel,cand putem face asta impreuna fara nici un ascunzis,fara minciuni si scoateri de oki.adevarul e ca nici ea nu a prea fost de acord la inceput ,dar si-a dat seama ulterior ca de fapt am dreptate si ca decat sa merg sa o insel,sa o mint ca sunt nu stiu pe unde si asa mai departe,e mult mai ok sa fiu sincer ,sa ii spun tot ce am pe suflet,toate fanteziile si sa le implinim impreuna ..ca pana la urma deasta suntem sot si sotie,sa facem toate lucrurile impreuna. Sfatul meu e sa privesti lucrurile altfel si sa intelegi ca swingul nu are nici o legatura cu dragostea...e pur si simplu placere si doar atat si dupa cum am mai spus eu consider ca e singurul mod de viata care ii ajuta pe parteneri sa fie apropiati,deskisi si sinceri unul fata de celalalt. E adevarat ca nu toti oameni pot sa faca asta dar in foarte multe cupluri ambii parteneri tanjesc dupa asa ceva dar din cauza lipsei de comunicare,a sinceritatii sau a rusinii nu pot sa isi gaseasca numitorul comun adica swing-ul si atunci recurg la alte metode cum ar fi inselatul.Pe scurt vreau sa zic ca o relatie se bazeaza in primul rand pe comunicare,sinceritate si respect si daca toate astea sunt,eu zic ca scad 90% motivele de cearta despartire si gelozie.Succes!!!

    7
    3

  • mandarina pe 22 Feb 2012, 00:44
    Doamne, nu pot sa cred!

    Sunt exact in aceeasi situatie ca tine, am 26 de ani, casatorita de 2 ani,l-am tot gasit pe net practicand cyber-sexul si adunand curve de pe tot i-net-ul. Ma mintea, simteam ca nu e bine.Eram geloasa, simteam k ma minte, k ceva nu se leaga si ii facea f des scene de gelozie, scandaluri. Ei bine, acum mi-a propus sa facem swing impreuna.Eu as muri sa il vad cu alta femeie, plus ca m-as simti k o catea, k o vaca dusa la monta facand sex cu altul...sunt sigura ca dup-aia s-ar scarbi de mine si mai mult.Oricum se comporta cu mine ca si cum am fi casatoriti de 50 ani ...sexul e din ce in ce mai rar..nu stiu sa fi avut experiente swing, dar vad ca tot insista, si cand zic ca el e bine si cand dau inapoi zice k nu ne potrivim, ca mai bine ne despartim, k el vrea sa-si traiasca viata la maximum. Of, Doamne, nu stiu ce sa mai ma fac.Nu vreau sa il pierd..I-am propus sa mergem la un psiholog si nu vrea! Eu de ce as accepta ce vrea el daca el nu vrea sa faca nimic in privinta relatiei asteia! astept un sfat si ptr mine. Nu avem copii, eu vroiam, el nu..in rest povestea de mai sus e identica cu a mea, mai putin k nu l-am prins facand-o cu alt cuplu...dar vrea mai mult k orice...

    3
    6

  • barbu emil pe 21 Nov 2011, 13:59
    lasalllllllllllllllllllllll

    eu sunt barbat si la fel am patit si eu ba chiar mai rau, pana la urma am gasit puterea necesara si am lasato sa se duca pe drumul ei, nu inteleg de ce atata nesimtire si bataie de joc? daca vrei sa vb cu mine vb pe mess prof_sange1 sau 0764509403

    4
    4

  • Scrie opinia ta pe 19 Sep 2011, 06:27
    hmmm

    Du'te femeie cu elo acolo. Ce poti pierde? Pe bune? Daca il intelegi in firea lui ciudata, s'ar putea sa aveti o casnicie si o viata minunata. S'ar putea, pt ca in realitate cam 80% dintre cuplurile care practica swiger se despart/divorteaza. Insa ce ai de pierdut, fie ai nevoie de o ultima dovada ca nu va potriviti, fie paradoxal te vei potrivi cu el. Parerea mea.

    4
    6

  • eu pe 13 Sep 2011, 00:00
    Doamne!!!

    ce om poate sfatui un altul sa nu faca un copil....fiinta aceasta are o tema de singuratate....un copil ii va umple viata indiferent ca vor fi toti 3 sau doar ea si bebe... I deea este: daca iubirea este reciproca-iar eu cred ca este ca nici un barbat nu sta langa o femeie din comoditate, si crede-ma ca stiu ce spun....vorbesc din ff multe experiente- atunci este cazul doar de mai multa comunicare...si ev.sa incerci sa faci macar o data parte din grupul lui...sa vedem daca lui ii convine sa te atinga, sarute si altii...nu mai vbesc de mai mult...vbim dupa:D o incercare: ce ai de pierdut?!!! nimic!absolut nimic ai decat parte de mai buna cunoastere a lui....asa va deveni si mai deschis cu tine...nu iti va mai ascunde....atata timp cat tu vei fi "aliata" lui... Acum despre copil , ti-am spus parere mea, ai o varsta frumoasa la care inca ai rabdarea si placere si puterea sa il faci mare si sa il cresti frumos! daca el nu este de acord cu a avea un bebe mergi pe ideea daca tu chiar iti doresti unul si atunci spune-i ca vrei bebele si ca ar fi un tata bun- asta daca consideri ca el este cel cu care vrei sa ai un bebe.... Singuratatea nu exista decat daca ne-o dorim!!!! daca ne impunem asta...altfel nu!!! la nici o varsta nu esti prea batran sau tanar sa ai cu cine sa imparti ceva- un gand, un sentiment, un hobby, o inima...o viata... OMG! e mult de vorbarie aici ... daca vrei ... sunt dispusa sa iti impartasesc cate ceva dar nu voi continua aici ca e greu nestiind anumiti factori....deci ajuta-ma cu un contact ...! consider ca iti va prinde bine!

    2
    5

  • un baiat pe 22 Dec 2010, 16:07
    inima decide

    toti vad ca isi dau cu parerea,sa il parasesti si etc.,e usot sa privesti din exterior,dar dupa cum stim,dragostea e nebuna nebuna,nu are legatura cu logica ceea ce esti dispus sa faci pt persoana care te ajuta sa respiri intr-un mediu toxic,daca nu esti de acord cu practicile lui,nu te bagi in joc,daca da,cine te poate judeca?fiecare isi este propriul stapan,moral sau imoral?bun sau rau?nu exista asa ceva,exista viata pe care o ai si o traiesti asa cum consideri,din pct meu de vedere,toti dorim si un alt partener/a la un moment dat,doar ca suntem prea ipocriti sa spunem lucrurilor pe nume,nu suntem defecti,nici obsedati,e in natura noastra sa ne atraga noul,asta ne tine in viata si ne ajuta sa evoluam,fa ce stii ca pararerile altora nu sunt nici obiective nici subiective,tu simti omu de langa tine,daca ii oferi totul si merita,el face la fel pt tine?daca da,nu ai nimic de regretat

    1
    4

  • Angela pe 11 Dec 2010, 11:44
    Nu merita...

    sa stai langa el stiind de viata lui paralela, oricat de mult l-ai iubi... ai vazut ca multe persoane ti-au dat sfaturi atat de bune, eu zic ca nu sunt tocmai proaste, ci stiu ele ce iti spun... Ai spus si tu ca il iubesti, da,poate e adevarat...dar nu mai poti sta cu el stiind ce face. Tu te simti bine sa te gandesti in fiecare zi ca face sex cu alte femei si apoi vine la tine....poate ca daca te-ar iubi cu adevarat ar renunta la obiceiul asta....nu merita sa-ti strici viata langa un asemenea om.... eu zic sa-l lasi.,....vei suferi un timp, dar macar nu va mai trebui sa induri toate aste, pentru ca din cate am citit, din mesajul tau am inteles disperarea dupa ajutor in ceea ce va priveste pe voi.... Nu te gandi ca vei ramane singura, la un moment dat iti vei gasi un barbat care sa te iubeasca asa cum meriti tu, si sa aibe grija de tine, un barbat cu care pe viitor iti vei intemeia o familie stabila, nu plina de grijuri gandindu-te pe la care mai umbla acum. iar copilul nici nu se pune problema...din start e mai bine sa nu faci niciun copil... gandeste-te din perspectiva lui, ti-ar placea sa aiba un asemenea tata? iar cand va fi mare poate iti va reprosa... nu merita, fata draga... Ai grija de tine si de viata ta, nu sta sa te gandesti ce poti pierde, cand poti sa te gandesti ce poti castiga... Mult succes iti doresc si ai grija de tine!

    4
    3

  • Angela pe 11 Dec 2010, 11:43
    Nu merita...

    sa stai langa el stiind de viata lui paralela, oricat de mult l-ai iubi... ai vazut ca multe persoane ti-au dat sfaturi atat de bune, eu zic ca nu sunt tocmai proaste, ci stiu ele ce iti spun... Ai spus si tu ca il iubesti, da,poate e adevarat...dar nu mai poti sta cu el stiind ce face. Tu te simti bine sa te gandesti in fiecare zi ca face sex cu alte femei si apoi vine la tine....poate ca daca te-ar iubi cu adevarat ar renunta la obiceiul asta....nu merita sa-ti strici viata langa un asemenea om.... eu zic sa-l lasi.,....vei suferi un timp, dar macar nu va mai trebui sa induri toate aste, pentru ca din cate am citit, din mesajul tau am inteles disperarea dupa ajutor in ceea ce va priveste pe voi.... Nu te gandi ca vei ramane singura, la un moment dat iti vei gasi un barbat care sa te iubeasca asa cum meriti tu, si sa aibe grija de tine, un barbat cu care pe viitor iti vei intemeia o familie stabila, nu plina de grijuri gandindu-te pe la care mai umbla acum. iar copilul nici nu se pune problema...din start e mai bine sa nu faci niciun copil... gandeste-te din perspectiva lui, ti-ar placea sa aiba un asemenea tata? iar cand va fi mare poate iti va reprosa... nu merita, fata draga... Ai grija de tine si de viata ta, nu sta sa te gandesti ce poti pierde, cand poti sa te gandesti ce poti castiga... Mult succes iti doresc si ai grija de tine!

    4
    2

  • andy pe 2 Dec 2010, 19:26
    nu merita....

    sa-ti pierzi timpul cu asemenea specimen....si eu am stat 2 ani singura dupa o relatie esuata,iar acum am pe cineva super langa mine................ai incredere in tine si vei vedea k iti va fi mai bine fara el:)

    5
    1

  • gabi pe 1 Dec 2010, 01:20
    pleaca

    Sfatul meu e sa termini relatia, nu iti fie teama sa fii singura o vreme, poate chiar ai nevoie de asta! Am trecut si eu printr-o relatie in care am facut compromisuri, si finalul e doar un gust amar! Sant singura de 2 ani, si am constatat ca am fost o proasta, nu inteleg acum teama de singuratate! Ai si avantaje in a fi singura, rasfata-te , du-te la sala, cumpara-ti un parfum scump fara sa dai socoteala, petrece timp cu familia, prietenii, nepotii, vei constata ca atunci cand esti fericita singura, barbatii vor incepe sa alerge dupa tine ca mustele! Nu te umili, barbatii nu apreciaza compromisul tau, din contra isi va pierde respectul pentru tine cu fiecare compromis pe care il faci!

    6
    1

  • brunetzik249 pe 1 Dec 2010, 01:13
    ..

    e bn totusi k ai aflat..Nu accepta sexul in grup in kre sa te implici si tu..mai devreme sau mai tarziu iti va reprosa kiar dak asta e dorinta lui..asa sunt barbatii..nu face un copil cu el,nu merita ! Eu zic sa'ti vezi de viata ta linistita,vei gasi pana la urma pe cineva kre te merita,.Capu sus si mergi mai departe ! pup

    8
    2

  • niko pe 30 Nov 2010, 17:02
    roxana,

    nu dispera,e mai bn singura decat cu un asemenea element,ce nu iert usor este tradarea,sa mai stau cu el dupa,nici nu intra in discutie.cand o sa fie singur si o sa reflecteze la viata lui,k nu are o casa,nimic, o sa-si dea seama ce a pierdut,in nici un caz nu face un copil cu tipu.

    2
    1

  • Antisexul pe 29 Nov 2010, 11:18
    Roxana,

    sunt barbat, dar nu si misogin. Cand vad cat se mutileaza sufleteste femeile, doar din teama de a fi singure, nu stiu daca sa-mi fie mila sau sila. Pe langa viata sexuala ruinata, lipsita de initiativa, pasiune si regularitate, te expui riscurilor, constienta, de parca ai mai avea putin de trait si experimentat. Ai o locuinta. Foarte propice pt un credit bancar, cu care sa-si dezvolte afacerea. Te lasa sa-i platesti daunele, pe cativa ani. Dar nu oricum, pare marinimos. Iti face o copie fidela, sa nu uiti de el si de cata prietenie frateasca a fost in stare sa-ti daruiasca, cand iti vei saruta copilul, pe frunte, inainte de culcare... Sa mai scriu?

    5
    1

  • catalina pe 29 Nov 2010, 10:49
    l-am pierdut pe andrei.....

    draga mea, faci o mare greseala daca accepti acest compromis. sunt o femeie la 59 ani, sensibila, romantica, scriu poezii, etc,etc. am fost si eu indragostita in tinerete. la scurt timp in acea legatura a intervenit ,,tradarea,, - binenteles din partea lui. l-am iubit atit de mult incit i-am tolerat totul - ,,poate chiar sex in grup,, - nu stiu pt ca nu am cautat. desi am trait mereu ,,singuratatea in doi,, nu am avut puterea sa renunt. toata viata am suferit. acum, dupa 25 de ani de casnicie ,,fara acte,, imi este si mai greu sa renunt. mi-am dat seama ca am fost o fiinta foarte slaba. si acum mai visez la o viata in doi ca in ,,carti,,.cred ca voi muri cu ,,dorinta,,. lasa-l fata draga pina nu e cu adevarat prea tirziu. da-mi te rog un telefon, vreau sa-ti trimit o carte cu poezii ale mele, poate vei invata ceva din experienta mea. prin internet nu putem lua legatura intrucit mai imi cunosc si ,,altii,, parola. telefonul meu - 0740777173. pa te pup - catalina.

    5
    1

  • Andrei pe 29 Nov 2010, 10:27
    =))) caraghios...

    adica el facea sex in grup cand era cu tine ? =)) normal ca te intelegi bine cu el exceptand sexul...daca el o face cu 2-3 tipe pe zi..ce meseriash poa` sa fie ala... va freaca pe toate=))

    3
    3

  • danna pe 29 Nov 2010, 04:02
    da...

    Cel mai bine pt tine e sa l lasi pt ca bine a zis cineva mai jos...ca o relatie fara o viata sexuala satisfacatoare nu e de viitor.De copil nici atat nu se mai pune problema.Stiu ca acum ti e greu...ne vezi duri si total pe dinafara pe cei ce ti dam sfatul asta...dar am fost si eu in situatia ta...si nu vroiam sa iau masuri "din dragoste"pt respectivul.Pana la urma tot la despartire s a ajuns asa fii puternica si concentreaza te pe cariera pana iti revii.poop

    3
    1

  • Costy pe 28 Nov 2010, 19:48
    Lasa-l fato !

    Lasa-l si nu mai privi in urma cu pareri de rau. Nu meriti sa-ti irosesti viata langa el. Esti tanara, poate esti si frumoasa, isteata cu siguranta esti. Da-l deoparte si mergi mai departe. Eu sunt adeptul principiului: mai bine singur decat prost insotit ! Succes!

    5
    1

  • vio.64 pe 28 Nov 2010, 19:24
    uita cei 5 ani cu el!!

    nu mai privi in urma la relatia ta !! e timpul sa ti ei viata in maini si sa -ti vezi mai departe de drum!

    4
    1

  • roxana pe 28 Nov 2010, 19:08
    raspuns la intrebarea ta

    "Mă întreb dacă e normal să mă gândesc la toate planurile astea de viitor în condiţiile în care nu sunt sigură nici ce-mi va dezvălui ziua de mâine în legătură cu Andrei?" raspunsul: nu, nu e normal. O relatie care nu are la baza o viata sexuala care sa te multumeasca nu va merge. Si cu un copil iti va fi si mai greu, vei suferi si mai mult, iar cel care va fi afectat cel mai mult va fi copilul (si isi va da seama doar cand va fi matur). Cu siguranta vei gasi, asa cum spune si andreea, barbatul care va sti sa te aprecieze.

    3
    1

  • zgambex pe 28 Nov 2010, 19:02
    ceva nu se leaga

    Povestea poate fi reala..titlul insa e deplasat.Nici nu l-ai pierdut,nici n-ati facut ceva in grup.Pe de alta parte,gandeste-te ca fiecare cuplu mascheaza cumva un defect,o lipsa,o problema.La tine nu s-a intamplat ceva clar....poate o sa fie,poate a fost,nu cred ca sunt suficiente inca.Totusi....

    2
    2

  • davlena pe 28 Nov 2010, 18:26
    greu de acceptat

    nu l-ai pierdut,doar ai aflat de ce nu l-ai in totalitate!

    8
    2

  • alexandra pe 28 Nov 2010, 17:47
    e complicat dar nu imposibil

    De ce nu incerci sa vezi si cum e din punctul lui de vedere?Dac zici ca il iubesti, incearca sa vezi cum e ce ii place lui.Exista si varianta de a va apropia mult, daca va vedea ca esti deschisa la ceea ce lui ii place si e important pentru el.Nu zic sa o faci mereu, daca nu iti place, dar macar sa incerci. Daca vei vedea dupa aceea ca nu e deloc cum vrei tu, poti renunta la relatie sau poti accepta situatia asa cum e acum. Dar cel putin nu vei aceti ce sa iti reprosezi.

    5
    3

  • Anda pe 28 Nov 2010, 17:41
    Fi femeie in adevaratul sens al cuvantului!

    Pentru binele tau, nu lasa acest rau sa se adanceasca!gandeste-te ce vei face in viitor!deja ai renuntat la o slujba bine platita pentru ce?ca el sa isi bata joc in continuare de tine, de ceea ce reprezinti tu, de idealurile tale?si ce-i daca familia lui te-a primit cu bratele deschise?crezi ca numai ei sunt pe lumea asta?de ce sa te plafonezi intr-o relatie cu adevarat moarta! nu mai fi complexata de faptul ca ai 30 de ani!e o varsta frumoasa, varsta la care o femeie straluceste in adevaratul sens al cuvantului!gandeste-te la tine!!!!!!

    2
    2

  • Ella pe 28 Nov 2010, 15:40
    pleaca

    Eu te sfatuiesc sa ai mandrie si sa-l parasesti.La 30 de ani esti tanara si viata iti poate oferi multe surprize.Gandeste-te doar ce fel de tata va fi el pentru copilul tau daca pentru tine nu este in stare sa renunte la nimic.

    2
    2

  • andreea pe 28 Nov 2010, 13:04
    .

    numai atunci cand o sa il parasesti o sa vada ce a avut langa el. asa, daca stai cu el si nu rezolvati nimic ... va pierdeti timpul amandoi. daca te iubeste cu adevarat o sa renunte. dar daca nu... nu mai are nici un rost sa iti pierzi timpul. sunt in lumea asta si barbati care stiu sa te aprecieze. aici vina nu e a ta, e a lui.

    5
    3

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod