Always, lider mondial în îngrijirea feminină, a inițiat un nou proiect care să ducă mai departe campania începută vara trecută: „Confidence summit”, o conferință creată în parteneriat cu TED. Campania Like a Girl a fost lansată în urma unor studii care au arătat că, în timpul pubertății, încrederea fetelor în forțele proprii este la cel mai scăzut nivel și că unele cuvinte și expresii sunt folosite într-un mod ofensiv.
Anul acesta, Always și TED au organizat o serie de conferințe interactive susținute de femei de succes, scopul fiindtransformarea expresiei „ca o fată” în cel mai frumos compliment pec ae o fată l-ar putea primi.
Printre cei care au susținut discursuri la conferința „Confidence summit” din 7 iulie s-a aflat și Laureen Greenfield, care a fost întotdeauna preocupată de cercetările sociologice.
Videoclipul prezentat în cadrul conferinței, a ridicat problema ideilor preconcepute care le îndrumă pe fete să aleagă anumite cariere sau domenii de activitate. Din această cauză, cele mai multe dintre ele renunță la aspirațiile pe care le au, încercând să găsească altele care să fie în acord cu standardele societății.
Laureen observă că, în ciuda aparențelor, chiar și complimentele pot afecta încrederea. Complimentele care urmăresc aspectul fizic le induc fetelor ideea că acesta este cel mai important. În ciuda faptului că multe fete sunt talentate la sport sau științe, complimentele legate de aspectul fizic le afectează semnificativ încrederea și în final își schimbă cursul carierei.
Parteneriatul dintre Always și TED va continua misiunea începută odată cu lansarea primului clip Like a Girl, și anume convingerea tinerelor că societatea nu le poate defini personalitatea și nici nu le poate impune bariere.
Posteaza comentariu