Brandul austriac de lux, Wolford, a fost premiat anul acesta pentru dresurile Pure 50 cu Premiul Vorarlberg pentru Inovaţie. Gala de premiere a avut loc la Festivalul din Bregenz în data de 16 septembrie. Premiul onorează implicarea Wolford în dezvoltarea noilor tehnologii şi a mâinii de lucru calificate pentru prelucrarea materialelor.
“Suntem deosebit de încântaţi să primim acest premiu ca o rasplată simbolică pentru remarcabilele realizări din ultimii 2 ani ale departamentului nostru de dezvoltare ” a spus Axel Dreher, reprezentant Wolford. « Wolford a stabilit întotdeauna premiere cu inovaţiile tehnice aduse produselor sale în trecut. Întrucât motorul critic de mişcare din spatele succesului companiei sunt inovaţiile, acestea crează nucleul strategiei corporate a companiei noastre. Cu Pure 50 am atins un nou standard de referinţă în industrie ».
De această dată vorbim despre primele dresuri din lume la care, datorită unei tehnici speciale, cusăturile părţii superioare sunt foarte fin legate, devenind invizibile chiar şi pe sub haine foarte strânse pe corp. În plus, elasticitatea ţesăturii este menţinută şi după numeroase spălări. Întrucât aceste standard de calitate nu sunt realizabile doar mecanic, tehnicile manuale joacă un rol vital.
Wolford AG cu sediul în Bregenz pe Lacul Constance (Austria) operează în 16 filiale şi îşi comercializează produsele în 60 de ţări prin 270 de magazine monobrand (proprii sau prin parteneri), aproximativ 3000 de parteneri comerciali şi prin magazine online. Compania, care a fost listată public la Bursa de Valori din Viena in 1995, a generat venituri de 155.87 milioane Euro în anul fiscal 2013/14 (1 mai 2013 - 30 aprilie 2014) şi are aproximativ 1560 de angajaţi. De la înfiinţarea sa în 1950, Wolford a devenit unul dintre liderii mondiali ai segmentului de lux în realizarea de dresuri, lenjerie intimă şi bodywear la cele mai înalte standarde de calitate.
© Copyright:
Wolford a câstigat premiul pentru Inovaţie 2014 cu dresurile “Pure 50”
Premiul inovaţiei pentru cele mai ferme dresuri din lume, “Pure 50”
Inovaţiile sunt motorul critic de mişcare din spatele succesului companiei
Posteaza comentariu