Vrem, nu vrem să recunoaştem, serialul “Sex and the city” (“Totul despre sex”) s-a dovedit a fi o reţetă de succes în lumea televiziunii. Au fost 94 de episoade care au captivat atenţia a milioane de femei din întreaga lume.
Poate chiar şi a câtorva bărbaţi, care încercau să priceapă cum funcţionează mintea unei femei – ceea ce chiar este de laudat. Oricum, un lucru au aflat cert, dacă nu îl ştiau deja de la partenerele lor – că ne plac la nebunie pantofii. Şi dacă unele nu erau chiar atât de înnebunite, sigur personajul lui Sarah Jessica Parker, Carrie Bradshaw, a reuşit să le molipsească pe multe cu această “boală“.
Acţiunea petrecându-se în New York, chiar mai specific, în cartierul Manhattan, gusturile personajului principal nu puteau fi decât unele excentrice, respectiv pantofi de la 500 de dolari în sus, iar marca preferată - Manolo Blahnik.
Binenţeles că succesul serialului trebuia exploatat la maximum. Ceea ce se întâmplă şi astăzi, la zece ani de când a rulat pentru prima dată. Astfel că Sarah Jessica Parker a semnat un parteneriat cu George Malkemus, preşedintele de la Manolo Blahnik, pentru un proiect de lansare a unei colecţii de încălţăminte.
Posteaza comentariu