Toată ziua își cără în ele lucrurile de colo până colo. Geanta este accesoriul de care nu se poate lipsi nicio femeie. Așa că iată un top ale celor mai importante genți de pe piața brandurilor de lux din 2014, top realizat de site-ul specializat purseblog.com.
Poate nu sunt cele mai frumoase modele, dar veți vedea că fiecare din ele are ceva deosebit. Pe multe dintre ele le-am văzut atârnând de brațul câte unei vedete, așa că merită să facem o trecere în revistă.
Rucsacul Chanel Graffiti – a fost cu totul deosebit de ceea ce face Chanel.
Poate de aici și forța cu care s-a impus chiar și la prețul inițial de 3.000 dolari.Chloé Drew - Un brand care a revenit în frunte cu această geantă și care s-a vândut foarte bine. Preț - 1.735 dolari.
Coach Dakotah Fringe – acest model a fost cel mai bine primit din prima colecție Stuart Vevers a noului director de creație de la Coach. Preț - 725 dolari
Fendi Peekaboo – Fendi a avut o mulțime de modele senzaționale în anul ce a trecut, dar aceasta a fost totuși cea mai notabilă realizare, cel puțin asta spun vânzările.
Preț - 3.450 dolari.Givenchy Lucrezia – În anii trecuți, Givenchy a avut un success consistent cu modele precum Antigona, Nightingale și Pandora, dar anul trecut, Lucrezia a fost cea mai de success. Preț – 2.490 dolari.
Gucci Jackie Soft – acest model nou a câștigat mult teren, aducând un aer proaspăt în rândul genților Gucci. Preț - 2.350 dolari.
Louis Vuitton Soft Lockit – Louis Vuitton este un alt brand important care de anul trecut are un nou director de creație, iar aceeastă geantă este prima realizată sub noua viziune.
Preț - 3.650 dolari.Mansur Gavriel Bucket – a fost una dintre cele mai dorite genți în 2014. Preț - 625 dolari.
Saint Laurent Monogramme Mini – Cu acest logo bine definit pe o geantă atât de mica,renumitul brand a dat lovitura. Preț - 1.890 dolari.
Posteaza comentariu