TOMMY HILFIGER REVINE CU FASHION SHOW-UL SPRING 2015 LA ARMURERIA PARK AVENUE

Grupul Tommy Hilfiger, ce aparţine în totalitate de PVH Corp. ( Indice bursier NYSE: PVH), este încântat să anunţe faptul că Tommy Hilfiger va prezenta Spring 2015 Women Collection la Armureria Park Avenue, în cadrul New York Fashion Week, luni, 8 septembrie, începând cu orele 18:00 aceasta fiind prima prezentare din cadrul evenimentului, în Armurerie.

După lansarea cu caracter dramatic a colecţiei Fall 2014, inspirată din spectaculoasa natură americană, acolo unde designerul s-a bucurat de versatilitatea Armureriei pentru realizarea decorului, acesta prezintă pentru prima oară o colecţie de toamnă în acelaşi spaţiu. Tommy Hilfiger a prezentat în trecut colecţiile de toamnă 2012 şi 2013 în încăperea istorică a Armureriei, Drill Hall.

„Sunt emoţionat să revin la Armureria Park Avenue”, a declarat Tommy Hilfiger. „Armureria este un spaţiu incredibil ce permite publicului o experienţă dramatică, ba chiar imersivă, genul de experienţă care a devenit semnătura mărcii în cadrul New York Fashion Week.

De la fondarea brandului am fost inspirat de o vastă paletă de influenţe din afara modei – muzică, arhitectură şi entertainment, iar în acest sezon sunt fericit să îmbrăţişez o altă abordare legată de experienţa publicului consumator de fashion show-uri. Voi prezenta publicului lumea modei dintr-o altă perspectivă, odată cu lansarea programului digital First Timers.”

Pentru a completa filosofia de utilizare a social media şi a spaţiului digital, dar şi pentru a democratiza experienţa fashion show-ului, Tommy Hilfiger lansează First Timers. Noul program aduce laolaltă un grup divers de lideri de opinie din lumea digitală, din diferite domenii şi arii de expertiză, aflate în  afara lumii modei.
Aceştia vor explora şi vor înregistra experienţa lor vizuală la show-ul Tommy Hilfiger, permiţând celor ce îi urmăresc să privească industria modei dintr-o perspectivă nouă. Materialele originale generate de liderii de opinie vor fi publicate pe blogurile acestora şi pe platformele de social media, amplificate cu ajutorul canalelor digitale ale brandului Tommy Hilfiger. Toate aceste materiale se vor interconecta cu ajutorul secţiunii The Conversation - un feed social media live de pe site-ul tommy.com. Tot ce va fi publicat în această secţiune a site-ului va fi afişat în timpul show-ului în culise, cu ajutorul unor ecrane LED.
Show-ul, văzut din perspectiva acestor lideri de opinie din lumea digitală, aflaţi pentru prima oară în contact cu un fashion show, va genera o imagine originală ce denotă devotamentul cu care Tommy Hilfiger schimbă experienţa prezentării de modă, transformând-o într-un eveniment liber şi oferind publicului global un nivel de acces fără precedent.

„Ne străduim să dezvoltăm programe digitale ce se adresează unor noi segmente de public şi se bazează pe pionieri ai social media,” a declarat Avery Baker, CMO al Tommy Hilfiger Group. „Bazându-ne pe spiritul democratic, parte a ADN-ului Tommy Hilfiger, am dezvoltat programul First Timers pentru a face accesibil podiumul fashion show-ului unor lideri de opinie cu reputaţie în mediul digital, dar şi pentru a-i invita să împărtăşească opiniile artistice şi imaginile originale din cadrul evenimentului.”