După lansarea cu caracter dramatic a colecţiei Fall 2014, inspirată din spectaculoasa natură americană, acolo unde designerul s-a bucurat de versatilitatea Armureriei pentru realizarea decorului, acesta prezintă pentru prima oară o colecţie de toamnă în acelaşi spaţiu. Tommy Hilfiger a prezentat în trecut colecţiile de toamnă 2012 şi 2013 în încăperea istorică a Armureriei, Drill Hall.
„Sunt emoţionat să revin la Armureria Park Avenue”, a declarat Tommy Hilfiger. „Armureria este un spaţiu incredibil ce permite publicului o experienţă dramatică, ba chiar imersivă, genul de experienţă care a devenit semnătura mărcii în cadrul New York Fashion Week. De la fondarea brandului am fost inspirat de o vastă paletă de influenţe din afara modei – muzică, arhitectură şi entertainment, iar în acest sezon sunt fericit să îmbrăţişez o altă abordare legată de experienţa publicului consumator de fashion show-uri. Voi prezenta publicului lumea modei dintr-o altă perspectivă, odată cu lansarea programului digital First Timers.”
Pentru a completa filosofia de utilizare a social media şi a spaţiului digital, dar şi pentru a democratiza experienţa fashion show-ului, Tommy Hilfiger lansează First Timers. Noul program aduce laolaltă un grup divers de lideri de opinie din lumea digitală, din diferite domenii şi arii de expertiză, aflate în afara lumii modei.
„Ne străduim să dezvoltăm programe digitale ce se adresează unor noi segmente de public şi se bazează pe pionieri ai social media,” a declarat Avery Baker, CMO al Tommy Hilfiger Group. „Bazându-ne pe spiritul democratic, parte a ADN-ului Tommy Hilfiger, am dezvoltat programul First Timers pentru a face accesibil podiumul fashion show-ului unor lideri de opinie cu reputaţie în mediul digital, dar şi pentru a-i invita să împărtăşească opiniile artistice şi imaginile originale din cadrul evenimentului.”