Grupul Tommy Hilfiger, deținut în totalitate de către PVH Group ( Indice de bursă: PVH), a făcut public anunțul cu privire la campania globală de advertising pentru sezonul de toamnă 2014 - la víe en rõpe. The Hilfigers, familia-emblemă americană care se află în centrul strategiei de marketing, călătorește la lacul Tahoe, la granița Californiei cu Nevada și reușește să pună bazele unui avanpost al stilului preppy pe măsură ce personajele eclectice cuceresc natura. Sunt prezente toate elementele de bază: geci parka, sacouri de lână, cămăși în carouri, rochii cămașă, geci de piele și bocanci. În caz de urgență, The Hilfigers se pot baza pe un St. Bernard.
‘‘În acest sezon The Hilfigers s-au întors și sunt mai aventuroși ca niciodată’’ a declarat Tommy Hilfiger. ’’În colecția toamnă 2014 am îmbunătățit echipamentele tradiționale folosite pentru drumețiile pe munte sau plimbările prin natură și le-am adaptat pentru lifestyle-ul urban. Această colecție este un melanj unic între reperele tehnice ale drumețiilor montane și carourile clasice, concepute în colaborare cu emblematicul producător britanic de lână, Abraham Moon. Stilul se potrivește atât într-o cabană din Aspen, dar și pe străzile din New York.’’
Campania The Hilfigers reprezintă personificarea chintesențială și spiritul ireverențios al brandului Tommy Hilfiger. Fotografiile campaniei sunt executate de Craig McDean, styling-ul făcut de către Karl Templer iar directorul pentru creație a fost Trey Laird, Laird+Partners.
‘’Campania The Hilfigers continuă să rezoneze global și se evidențiază constant, într-o piață globală saturată’’ a declarant Avery Baker, Chief Marketing Officer, Tommy Hilfiger Group. ‘Campania noastră îmbrățișează tendințele vizibil complementare între print advertising și comunicare digitală. Continuarea conceptului The Hilfigers ne permite să ne dezvoltăm relația cu clienții în fiecare sezon, dezvoltându-ne astfel reputația și asigurând o consistență crescută pentru brand, de la campania de print și digital la strategiile de vânzări’’.
‚‚Aventurile familiei Hilfiger continuă în vastul decor natural american’’ a declarant Trey Laird. ‘‘Este entuziasmant să spunem noi povești prin această familie aflată într-o continuă evoluție, iar în acest sezon mixul dintre brut și rafinat nu face excepție!’’
Fotografiile pentru campanie au fost făcute la lacul Tahoe, hairstyling: Malcom Edwards și make up: Mark Carrasquillo. Casting-ul este similar campaniilor precedente: Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, Marlon Teixeira,și Luke Willett. Spiritul aventuros al colecțiilor de toamnă 2014 aduce însă noi personaje ce reușesc să transmită valorile patrimoniului preppy și a spiritului Tommy Hilfiger. Noile caractere sunt personificate de către Malaika Firth, Ophelie Guillermand, Lexi Boling, Emma Balfour, RJ Rogenski, Conrad Bromfield, Abiah Hostvedt și un St. Bernard pe nume Buck.
Pentru a completa estetica campaniei la víe en rõpe, Tommy Hilfiger lansează noul logo de cupru. Cuprul oferă o finisare rafinată și sofisticată a emblematicului logo Tommy Hilfiger, precum și paletei cromatice clasice - roșu, alb și albastru. Noul logo va apărea în campania de toamnă 2014 pe toate materialele de comunicare, de la semnalizarea in-store până la campaniile „out of home”.
la víe en rõpe va fi lansată global în iulie 2014 pe mai multe platforme: online, print, outdoor și social media.
© Copyright:
TOMMY HILFIGER ANUNȚĂ CAMPANIA GLOBALĂ DE ADVERTISING PENTRU TOAMNĂ 2014
Campania globală de advertising toamnă 2014, “la víe en rõpe,” ne prezintă călătoria familiei Hilfiger în spectaculosul decor natural american, aducând un twist aventurii.
Posteaza comentariu