Colecţia Toamnă 2015 prezentată la NY Fashion Week în februarie, este inspirată de fotbalul american, ce combină spiritul de stadion cu motivele clasice americane sport care caracterizează brandul. Experiența completă a showului va fi transpusă la Beijing pentru evenimentul de runway, care va include lookurile din colecţiile men şi women, şi va avea loc pe celebrul setting de stadion de fotbal Hilfiger.
Vizita domnului Hilfiger va marca, de asemenea, marea deschidere a celui mai mare magazin Tommy Hilfiger din China, situat în prestigiosul centru comercial In88 Beijing. Pentru prima dată în țară, noua locaţie de două etaje va prezenta Colecţia Hilfiger, punctul forte al brandului Tommy Hilfiger. Colecţia premium pentru femei îmbină moștenirea brandului cu influențe moderne și textile luxoase, și are look-uri ce au fost prezentate in premieră pe podium în timpul New York Fashion Week.
"Pentru prima dată, noi vom transpune întregul nostru show de la New York pentru încă o reprezentaţie în străinătate", a spus Tommy Hilfiger. "Sunt încântat să aduc spiritul unui autentic joc de fotbal american în China și să împărtășesc experiența unică, ca parte a aniversării noastre de 30 de ani. Este modul perfect de a împărtăşi stilul şi valorile brandului nostru prin moda pentru bărbați și femei, cu un public nou în China, și o modalitate foarte bună de a celebra deschiderea celui mai mare magazin al nostru din țară."
"De cand am intrat pe piața chineză, aceasta a reprezentat o regiune importantă pentru extinderea afacerii noastre globale", a declarat Daniel Grieder, CEO, Tommy Hilfiger. "Astăzi, cu fundaţia noastră solidă de peste 100 de magazine în întreaga ţară, suntem capabili să ne concentrăm pe o serie de strategii interesante axate pe valorificarea potenţialului de creştere, împărtăşind patrimoniul nostru all-American, precum și extinderea prezenței brandului și afacerii noastre."
Magazinul de două etaje Tommy Hilfiger din centrul comercial In 88 se întinde pe o suprafată de peste 500 de metri pătraţi și reflectă ADN-ul brandului "clasic cool american". Primul etaj conţine colecţia sportswear pentru femei, Hilfiger Collection şi accesorii, inclusiv încălțăminte şi genţi produse în Italia, în timp ce la etajul al doilea se află Tommy Hilfiger Tailored şi colecţia sport pentru bărbați.
Decorul personalizat reflectă moștenirea all-American a brandului şi este inspirat de un amestec de tradiție și modern, de la covoare mozaic, mobilier vintage și antichități, până la ecrane digitale şi corpuri de iluminat personalizate. Faţada magazinului este de peste 30 de metri de-a lungul a două feţe ale mallului, în timp ce ferestrele mari dispun de ecrane digitale de înaltă rezoluție, care afișează cele mai recente videoclipuri de campanie publicitară Tommy Hilfiger și imagini, creând o experiență de brand captivantă.
Excursia aniversară a 30 de ani a domnului Hilfiger în China va fi completată de un program digital destinat sa atragă atenţia consumatorului chinez și va fi prezentată la nivel global prin canalele de social media Tommy Hilfiger, inclusiv Weibo şi Wechat. Prietenii şi adepții brandului Tommy Hilfiger sunt invitați să se alăture folosind #TommyChina.
© Copyright:
TOMMY HILFIGER SĂRBĂTOREŞTE A 30-A ANIVERSARE CU UN FASHION SHOW EXCLUSIV ŞI DESCHIDEREA UNUI NOU MAGAZIN ÎN BEIJING, CHINA
Tommy Hilfiger, ce este deţinut de PVH Corp [NYSE: PVH], este încântat să anunţe că domnul Tommy Hilfiger va vizita oraşul Beijing, China, pentru a sărbători a 30-a aniversare a brandului care îi poartă numele. Între 24 şi 26 mai, domnul Hilfiger va găzdui mai multe evenimente în Beijing, incluzând o reinterpretare exclusivă a colecţiei Hilfiger Toamnă 2015, marcând prima dată când brandul aduce evenimentul la standarde internaţionale.
Posteaza comentariu