Tommy Hilfiger, deţinut de PVH Corp., este încântat să anunţe că Tommy Hilfiger va prezenta în premieră experienţa virtuală de shopping în magazinele selecţionate şi la partenerii din întreaga lume, unde consumatorii vor fi invitaţi să vizioneze show-ul Fall 2015 Hilfiger Collection în realitatea virtuală tridimensională de 360 de grade. Această tehnologie a fost lansată pe 20 octombrie 2015 în magazinul Tommy Hilfiger din 5th Avenue New York City, urmat şi de locaţiile din Londra, Paris, Milano, Amsterdam, Dusseldorf, Florenta, Zurich şi Moscova.
Utilizând device-ul Samsung GearVR, cumpărătorii vor avea parte de o experinţă virtuală realistă ce creează impresia ca ei ar sta chiar în acel moment în primul rând al show-ului din Manhattan’s Park Avenue Armory din 16 februarie 2015.
“Prin intermediul realităţii virtuale avem acum posibilitatea de a aduce fashion show-ul în aria de retail”, a spus Tommy Hilfiger. “ De la muzică, până la momentele exclusive de backstage, clienţii nostri vor putea vedea hainele “în mişcare” şi colecţia originală - aceasta este o evoluţie interesantă a tradiţionalei experienţe de shopping.”
“Viziunea noastră este de a depăşi aşteptările clienţilor, de a-i inspira, de a le oferi experienţe de retail pe care nu le credeau posibile” a spus Daniel Grieder, CEO al Tommy Hilfiger.
Introducerea în realitatea virtuală din magazine reflectă misiunea Tommy Hilfiger de a dezvolta experienţa de shopping prin inovaţia digitală; integrarea tehnologiei în spaţiul de retail evoluează de la scenografiile tradiționale şi creşte oportunităţile pentru angajamentul social. Conceptul a fost creat în colaborare cu WeMakeVR, dezvoltatorii experienţelor virtuale 3D 360. Show-ul a fost filmat cu camera WeMakeVR-Falcon.
“ Camerele noastre special concepute combinate cu viziunea creativă a lui Tommy Hilfiger în colecţia Fall 2015 au avut ca rezultat experienţa ce merge dincolo de oaspeţii VIP,” a spus Avinash Changa, fondator şi CEO WeMakeVR. “Utilizatorii au posibilitatea să privească în backstage, stând aproape de modele chiar înainte ca acestea să intre pe podium, şi simt toată emoţia de a fi în culise după show.”
Experienţa virtuală Hilfiger Collection va fi disponibilă în magazinele din Londra (Brompton Road şi Regent Street); Amsterdam (P.C. Hooftstraat); Dusseldorf (Schadowstrasse); Milano (Piazza Guglielmo Oberdan); Florenta (Piazza degli Antinori); Zurich (Bahnhofstrasse); Paris (Boulevard des Capucines şi Champs-Elysees); şi Moscova (Kuznetsky Most).