De la izbucnirea pandemiei, mulți angajați au fost nevoiți să se adapteze la munca de acasă. Pentru unii, a fost mană cerească, pentru alții, o aventură complicată - neobișnuiți să lucreze la distanță, unii au confundat intimitatea căminului cu locul de muncă și au apărut în conferințele video îmbrăcați în pijamale sau în lenjerie intimă. Și, pe undeva, e de înțeles: fără întâlnirile față în față, nu mai suntem nevoiți să ne sacrificăm confortul personal pentru a arăta impecabil, notează Bored Panda.
Recent, site-ul Ads of the World a publicat mai multe imagini din noua campanie de promovare a colecției "Work from Home", realizată de brandul vestimentar Henri Vézina.
O linie vestimentară similară a fost lansată în iunie de lanțul low-cost Prisma, iar acesta a mizat tot pe modele îmbrăcate doar pe jumătate, cu sacouri și cămăși, dar fără pantaloni. "Ar putea părea puțin amuzant, dar, în realitate, nu este cazul. Aceasta a devenit norma în timpul legăturilor live pe rețelele de socializare. Iar acum face parte dintr-o nouă culegere a vestimentației și al unui fel de a fi", a declarat Päivi Hole, vicepreședintele Prisma, pentru Corriere.
Cum tot mai multe țări revin la măsurile de carantină, munca de acasă va redeveni la fel de necesară ca în primăvară și este de așteptat ca tot mai mulți angajați să folosească doar o cămașă sau un sacou pentru a-și păstra aspectul formal în cadrul teleconferințelor.