Mega Mall va găzdui unele dintre cele mai mari reprezentanţe ale magazinelor de fashion din România

Mega Mall, cel mai așteptat centru comercial bucureștean se va deschide pe 14 mai.

Mega Mall, cel mai așteptat centru comercial bucureștean ce se va deschide pe 14 mai, va reuni sub acelaşi acoperiş unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Marks & Spencer, Peek & Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Tommy Hilfiger, Musette, Hervis, Bata, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti şi Aldo.

O premieră importantă pentru piaţa de retail din România este deschiderea primului magazin Marks & Spencer Food, un concept adresat celor care doresc să aibă un stil de viață sănătos, fără a renunța la plăcerea gustului.

Magazinul va fi situat în interiorul Marks & Spencer si va pune la dispozitia clienţilor săi dulciuri, ceaiuri, vinuri, paste şi sosuri.

Magazinul de articole sportive Sport Vision şi magazinul BUZZ vor fi găzduite în premieră în România la Mega Mall. Sport Vision, magazin de tip flagship, va comercializa branduri precum Champion, Sergio Tacchini, Umbro, Dunlop, Lacoste, Nike, adidas, Reebok, Converse, Puma, Collmar şi Timberland. BUZZ va deveni destinația preferată a pasionaților de street art și în căutare de diversitate. Alt magazin care se va găsi pentru prima dată în România doar în Mega Mall este Hilfiger Denim.

Peek & Cloppenburg va oferi un număr impresionant de peste 170 de branduri, printre care Hugo Boss, Michael Kors, Ralph Lauren, Calvin Klein, Gas, Armani Jeans, Versace Collection, Love Moschino, Levi’s, Guess, Pepe Jeans, Diesel sau G-Star Raw.

Magazinul Peek & Cloppenburg va dispune de o suprafață totală închiriată de aproape 5.000 metri pătrați, desfasuraţi pe două niveluri, devenind astfel cel mai  mare magazin de fashion din România.

La Mega Mall, bucureștenii vor găsi un mix complex de branduri, printre care și magazine flagship. Koton va ocupa o suprafață de peste 1.900 metri pătrați, dispusi pe două niveluri, devenind astfel cea mai extinsă reprezentanță din România a brandului. La fel ca şi acesta, și magazinele New Yorker, H&M, Mango, Marks & Spencer, LC Waickiki și C&A vor fi dispuse pe două niveluri. Magazinele New Yorker si C&A vor avea la Mega Mall cele mai mari reprezentanţe din România și vor oferi cumpărătorilor atât haine sport, cât și elegante sau casual, acestea fiind completate de o gamă largă de accesorii, potrivite oricărui look.


În zona de parfumerie, machiaj și îngrijire personală, Sephora, Douglas şi M.A.C. îi vor aștepta pe bucureșteni cu game noi si colecții exclusive. Sephora deschide la Mega Mall unul dintre cele mai mari magazine ca mărime din rețea, unde va oferi o selecție largă de produse de machiaj, parfumerie și îngrijire ale brandurilor de lux. Douglas propune publicului interesat de noutăți și tendințe în materie de îngrijire un portofoliu diversificat de produse de lux, parte a colecțiilor unor branduri precum Burberry, BVLGARI, Cacharel, Calvin Klein, Christian Dior, Gucci, Lacoste, Marc Jacobs, Tommy Hilfiger sau Valentino. M.A.C. deschide aici cel de-al şaselea magazin care aduce un design pur urban, produse inovatoare, colecţii ediţie limitată şi o echipă de make-up artişti profesionişti gata să ofere cele mai bune sfaturi clienţilor săi.


Iubitorii de bijuterii şi accesorii vor găsi la Mega Mall o gamă variată de produse accesibile şi speciale, dar şi creaţii ale marilor designeri pentru care s-au folosit materiale şi pietre preţioase, aflate în ofertele magazinelor Splend’or, Kultho, Teilor, Cellini, Pandora, Swarovski, Folli Follie, Sabrini.
Mega Mall va cuprinde și branduri fashion românești, care vor întregi experiența de shopping: Musette, Atmosphere, Guara, IL PASSO, Depot96 și All Shoes.