Ei bine, dacă ne gândim la mamele noastre, ne vom da seama că pe lângă atenția pe care ne-o acordau aveau grijă și de ele și aveau o feminitate aparte care ne-au transmis-o și nouă alături de percepția lor asupra frumuseții. În România, tot mai multe mămici tinere, din categoria milenarilor, sunt elegante, feminine și cu stil. Așa cum mamele noastre ne-au insirat în definirea stilului nostru de astăzi, la fel se întâmplă și cu noua generație de mămici, care transmit copiilor noi percepte ale frumuseții.
Marionnaud își propune să descopere aceste noi percepte ale frumuseții, învățăturile pe care mămicile moderne le transmit mai departe copiilor lor.
Prima etapă a campaniei este aplicația de Facebook ce cuprinde Galeria Mămicilor cu Stil. Acestea sunt invitate să încarce fotografii alături de copiii lor, îmbrăcați asemănător sau pozând în aceeași poziție.
Mămicile cu stil pot câștiga cadouri Marionnaud Paris și o ținută look-alike pentru ea și cel mic, creată de un designer. Campania va continua cu alte două etape, ale căror obiectiv este să conștientizeze mămicile de frumusețea lor și de importanța de a transmite mai departe percepte corecte și sănătoase.Postează și tu pe Facebook o poză look alike cu tine alaturi de cel mic si inspiră și mămicile din jurul tău să facă la fel.