“Planurile Douglas vizează continuarea extinderii rețelei de magazine și a investițiilor pe piața locală, cu o cadență asemănătoare cu cea de până acum, de 2-3 magazine pe an. Piața produselor cosmetice de lux din România, fie că ne referim la parfumerie, produse de îngrijire sau machiaj prezintă un potențial important de creștere în regiune”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Parfumerie DouglasRomânia.
Noul magazin este amplasat în cadrul Coresi Shopping Center Brașov și are o suprafață de aproape 300 mp,investiția pentru deschiderea magazinului ridicându-se la câteva sute de mii de euro.
De la intrarea pe piața locală în noiembrie 2007, Douglas a deschis circa 2unități pe an, poziţionându-se în malluri sau centre comerciale. În decembrie 2014 a fost deschis magazinul din mallul AFI Cotroceni, cel de-al cincilea din București și al 16-lea din rețea.
Douglas a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 55 milioane de lei și o creștere de 7,4% față de 2012.
La nivel european, Douglas este principalul retailer din segmentul de parfumerie cu peste 1.200 de magazine în 19 țări.
În topul preferințelor consumatorilor: parfumurile La vie est Belle de la Lancome și Intenso de la D&G
Principalul segment de produse comercializat de Douglas este cel de parfumerie, majoritatea clienților optând pentru acest tip de achiziții.Douglas realizează un top lunar al preferințelor clienților în această zonă, iar în luna martie, în cazul parfumurilor pentru femei, pe locul unu s-a clasat parfumul La vie est Belle de la Lancome, pe locul doi Black Opium de la Yves Saint Laurent, iar pe locul trei Alien de la ThierryMugler.
Posteaza comentariu