Donatella Versace va face campanie publicitară pentru casa de modă Givenchy

Deși deține postul de vicepreședinte al casei de modă care îi poartă numele, designerul italian va face campanie publicitară pentru concurență, mai precis, pentru colecția de toamnă-iarnă 2015-2016 a firmei franceze Givenchy, scrie revista spaniolă "Hola", citată de Agerpres.
Informația a fost difuzată atât de Riccardo Tisci, directorul de creație de la Givenchy, cât și de Donatella Versace, pe conturile lor oficiale de Instagram, cei doi — pe care îi unește o veche prietenie — postând în avanpremieră și câteva imagini edificatoare.

"Cred în spargerea regulilor tradiționale", a menționat Donatella, care în luna mai a împlinit 60 de ani. "Riccardo Tisci este foarte talentat și, înainte de toate, este un prieten la care țin foarte mult.
Vreau să mă detașez de vechiul sistem, să lucrăm împreună, să ne ajutăm reciproc și să facem din modă o comunitate globală"
, a mai afirmat sora regretatului Gianni Versace, creatorul brandului care, după asasinarea lui în 1997, a fost preluat de sora sa mai mică.

La rândul său, italianul Riccardo Tisci, care anterior a apelat la figura actriței americane Julia Roberts pentru promovarea creațiilor sale, a declarat că este atras de prezența și personalitatea Donatellei Versace, care este "un simbol al modei" pentru el.
"Cred că a venit timpul — a mai spus el — să renunțăm la stereotipuri și să oferim un puternic mesaj în legătură cu ceea ce înseamnă moda pentru noi".


Foto: Hepta
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod