Reprezentanții companiei Payless (care se traduce prin "plătește mai puțin") au închiriat fostul magazin din Santa Monica al brandului de lux Armani, au umplut rafturile cu pantofii produși de ei și au deschis ușile magazinului de tip pop-up pentru influenceri, sub un brand fals numit Palessi.
Pasionații de modă au fost făcuți să creadă că își cumpără pantofi dintr-o colecție a unui brand de lux, dar magazinul era, de fapt, plin cu încălțăminte Payless ce suferise o singură modificare - prețul.
Toți pantofii au primit prețuri mari pentru această campanie, astfel că o pereche de pantofi sport care costa 19.99 dolari a fost vândută cu 640 de dolari.
Magazinul a câștigat 3000 de dolari în numai câteva ore de la deschidere.Deși fashionistele au fost păcălite că își dau banii pe produse create de un designer, la final, clienții nu au pierdut nimic. Payless le-a înnapoiat banii cheltuiți în magazin și le-a lăsat să păstreze pantofii, fără niciun cost.
Palessi, brandul inventat peste noapte, s-a dovedit a fi un succes. Cei mai importanți influenceri din lumea modei californiene au lăudat calitatea și designul pantofilor.
Cu o strategie de marketing ingenioasă, Payless a folosit momentele de tipul "te-am păcălit!" pentru a crea o reclamă."Campania profită de discrepanța uriașă și dorește să le amintească consumatorilor că suntem un brand relevant pentru modă accesibilă", a declarat Sarah Couch, specialist în marketing al Payless.
Posteaza comentariu