Catalin Botezatu a facut furori in presa internationala cu tinutele purtate la Pitti Uomo

Designerul a fost prezent saptamana trecuta la cel mai prestigios targ de moda masculina din lume, la Pitti Uomo la Florenta.
Catalin Botezatu impreuna cu Ionut Marin a lansat brand-ul de haine barbatesti Viggo, un brand de lux, dar cu preturi foarte bune care s-a bucurat de mare succes inca de la prima partcipare. Tinutele lui Catalin Botezatu n-au trecut neobservate de jurnalistii si blogger-ii de moda straini.

In cele cateva zile de targ Catalin Botezatu a purtat outfit-uri Viggo, de fiecare daca accesorizate impecabil. Si tatuajul lui din ureche a fost considerat foarte cool de catre jurnalistii de moda prezenti.

"E o onoare pentru mine sa imi fie apreciate tinutele, pana la urma imi este apreciata meseria.
Asta imi doresc sa faca acest brand, sa educe, sa invete barbatii ca se pot imbraca impecabil fara sa cheltuie mult, ca accesoriile dau plus valoare unei tinute, sa invete sa se lase consiliati de oameni cu pregatire in domeniu. Noi consiliem in acest sens. Am primit cu bucurie aprecierile celor din strainatate, jurnalisti si oameni care au un cuvant de spus in mediul online. Aceasta linie de barbati s-a bucurat de succes inca de la prima participare la Pitti Uomo
", a declarat Catalin Botezatu.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod