Bunicuța trendy promovează creații ale unor branduri renumite precum Jacquemus, Haider Ackermann sau Dries Van Noten pentru un magazin de tip concept shop din Viena, numit Park.
Cum a început totul? Potrivit vogue.com, realația de prietenie dintre Erni și proprietarii magazinului de haine a evoluat în timp. Ernestine, alintată Ernie, locuiește în apropierea magazinului și trecea adesea să-i salute pe co-fondatorii acestuia, Markus Strasser și Helmut Ruthner. Iar când aceștia au cumpărat un cățel, Ernie îi vizita tot mai des.
După ce au fotografiat-o pe Ernie jucându-se cu cățelul, cei doi au realizat că bătrâna este foarte naturală în fața aparatului de fotografiat și că ar putea fi un model excelent.Femeia în vârstă de 95 de ani este deja un star pe Instagram, reușind să promoveze cu succes chiar și cele mai nonconformiste ținute. Iar magazinul are tot mai mult succes, în special în rândul tinerilor, și vânzări în creștere.
"Dacă o îmbrac cu o ținută elegantă, adoptă imediat o postură elegantă", a declarat Markus Strasser, unul dintre coproprietarii magazinului.
"Dar dacă îi pun o ținută trashy sau ceva cool, atitudinea ei se schimbă imediat pentru acel look, încât nici nu este nevoie să-i dau indicații", a mai spus acesta.
Posteaza comentariu