“Inițiativa liderilor lumii de a ajunge la o înțelegere este minunată, însă nu ar trebui să fie necesar să ni se spună să facem ceea ce e corect. Industria nu-și mai poate permite să aștepte să primească îndrumări. Împreună cu cei din rețeaua Parley for the Oceans am început să luăm măsuri să creăm noi materiale și inovații durabile pentru atleți. Talpa Ocean Plastic printată 3D este o dovadă a modului în care putem seta noi standarde în industrie dacă începem să căutăm motivul care stă la baza creațiilor noastre”, a declarat Eric Liedtke, membru al adidas Group Executive Board, responsabil pentru brandurile globale. “Ne dorim să reunim la aceeași masă pe toți cei care fac parte din industrie, pentru a crea soluții durabile care să răspundă la problemele globale majore.”
Pantoful este alcătuit dintr-o parte superioară realizată din plasticul colectat din oceane și dintr-o talpă printată 3D, realizată din poliester reciclat și setci de pescuit reciclate.
"2015 este anul nostru, anul oceanelor: mișcările oceanului au introdus cu succes cauza pe agenda COP21 organizată la Paris. Protejarea vieții acvatice a devenit cel de-al 14-lea scop de dezvoltare al Națiunilor Unite”, a declarat Cyrill Gutsch, fondatorul Parley for the Oceans. “Într-un cadru politic favorabil, este momentul oportun să transformăm cuvintele în fapte concrete. Prin urmare, scopul lui Parley la Paris este de actualiza cunoștințe, de a împărtăși viziuni, de a finisa strategii, de a crea concepte și de a iniția colaborări pentru a da startul schimbării. Suntem cu adevărat emoționați pentru că ne bucurăm de suportul brandului adidas pe parcursul acestei călătorii și de îndrumările acestuia către direcția corectă”.
În calitate de membru fondator, adidas sprijină Parley for the Oceans în eforturile de educare și comunicare și, de asemenea, susține Programul Ocean Plastic (A.I.R., Avoid, Intercept, and Redesign), care își propune să stopeze poluarea oceanelor. Încă de la începutul parteneriatului care a fost anunțat în aprilie 2015, adidas a întreprins imediat o serie de activități în acest scop. De exemplu:
EVITARE- Grupul adidas va reduce treptat folosirea pungilor de plastic in magazinele sale. Procesul a început deja și va lua sfârșit la finalul primul trimestru al lui 2016. Alături de partenerul COTY, adidas va renunța la utilizarea granulelor de plastic din toate produsele de îngrijire corporală ale brandului până pe 31 decembrie 2015.
INTERCEPTARE - In noiembrie 2015, un grup de 20 de angajați au participat la Parley Ocean School – un program unic care îmbină activismul oceanic cu studiul practic și activități în mediul marin. Angajații au contribuit la recuperarea molozurilor plastic din zonele de coastă; în plus, datorită întrunirilor Parley Talks cu experți în domeniu, angajații s-au familiarizat cu situația oceanelor, iar acum acționează în calitate de ambasadori ai Parley for the Oceans. Compania caută să extindă această inițiativă și asupra altor angajați.
RE-DESIGN - Inainte de talpa Ocean Plastic printată3D, adidas și Parley for the Oceans și-au sărbătorit parteneriatul în împrejurimile sediului central al Națiunilor Unite și au prezentat o creație unică, inedită – partea superioară a unui pantof realizată în totalitate din fire și fibre recuperate și reciclate din deșeurile oceanice și din plasele de pescuit folosite ilegal.
Posteaza comentariu