Perioada de reduceri este un moment oportun pentru toți cei interesați să-și achiziționeze produse de calitate, la prețuri avantajoase. În plus, centrul comercial oferă o experiență autentică de shopping, datorită varietății de branduri implicate în cele trei zile de campanie.
„În AFI Palace Cotroceni păstrăm tradiția reducerilor de la început de an și cu această ocazie punem la dispoziție o gamă extinsă de produse și servicii cu prețuri foarte mici. Am inclus pe lista magazinelor, pe lângă brandurile de fashion, restaurante și oportunități de distracție, astfel încât clienții să se poată bucura de toate opțiunile pe care le au în centrul nostru comercial.”, declară Aura Dinu, Head of Marketing AFI Palace Malls Division.
Branduri implicate în campania „REDUCERI COLOSALE”
Printre magazinele partenere în campania desfășurată de AFI Palace Cotroceni se numără: Marionnaud, Pepper, Burger Box, BSB, Diamond by Adesgo, Nissa, Ziggo, Optiplaza, Plusoptic, Bata, Pada Murre, Madame, Antonelle, Karen Millen, Kenvelo, Lee Cooper, TIMEOUT, B&B, Splend'Or, Be in time, Flormar, Samsonite, Parfois, Takko, Tally Weijl , SMYK, Otter, Aldo, Clarks, Constantin Nautics, ORA10.RO (Vostock), Depot96 și altele.
Pentru a identifica mai ușor ofertele disponibile, magazinele vor folosi o semnalistică specială prin care vor afișa valoarea reducerilor.
Pentru mai multe informaţii despre evenimente sau noutăţi din AFI Palace Cotroceni puteţi accesa pagina de web www.aficotroceni.ro sau pagina oficială de Facebook AFI Palace Cotroceni.
Posteaza comentariu