Romanitza 18 – Primul majorat
Si pentru ca a vrut sa iasa din tiparele clasice - fara a renunta la stilul care o defineste, marca Romanitza nu a vrut sa astepte varsta „rotunda” de 20 de ani. In luna iunie, creatoarea de moda Romanita Iovan a dat o petrecere de majorat in toata regula, care a stat sub semnul acelui "funky" specific varstei, dar si al "glamour-ului" specific casei.
Orice marca are viata ei si "destinul" ei. De vreme ce ne populeaza existenta, mintile si sufletele, de vreme ce interactionam cu ele pe toate palierele vietii cotidiene, a devenit un truism faptul ca marcile sunt entitati vii, care se nasc, traiesc si ajung la maturitate.
Numele si casa "Romanitza" sunt ca si primul meu copil, in care am investit enorm si de care sunt foarte mandra.
E timpul sa il sarbatoresc asa cum merita, intr-o seara de care toti invitatii sa-si aminteasca cu drag.” spune „mama copilului”, creatoarea Romanita Iovan.
"A fost o seara de neuitat, in aer liber, la Clubul Diplomatilor, cu un show in culori tari si actuale si un remember al
ultimelor sase colectii – Rouge, Blue Symphony, Butterfly, Seventeen , Silver Dream si Kabaret."
ultimelor sase colectii – Rouge, Blue Symphony, Butterfly, Seventeen , Silver Dream si Kabaret."
Romanitza a trecut de mult granitele Romaniei, prezentand cu succes colectii pe podiumuri din Emiratele Arabe Unite si, mai ales, din New York, unde in ultimii ani este o prezenta constanta.