Festivalul a evoluat de la un simplu concert ce avea loc intr-o singura zi la o desfasurare artistica de amploare ce se desfasoara pe durata a mai multe week-end-uri din luna aprilie, fiind cel mai profitabil eveniment muzical din SUA. De exemplu, anul trecut a reunit aproape 600.000 de oameni si a avut un profit de aproape 80 de milioane de dolari, fiind considerat “Woodstock-ul” zilelor noastre.
Dincolo insa de latura muzicala, festivalul Coachella este un prilej pentru celebritatile internationale de a-si etala cele mai creative tinute ( hippie, rock, girlish sau extravagante) care sunt remarcate de site-urile de moda si indelung comentate de critici si stilisti.
Mereu la curent cu ceea ce este hip si trendy, designerul Roberto Cavalli a folosit festivalul Coachella ca sursa de inspiratie pentru linia young, Just Cavalli (disponibila in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City) readucand in centrul atentiei stilul anilor ’70 cu o reinterpretare moderna si actuala. "Peace, love and happiness” este mantra pe care Roberto Cavalli a folosit-o pentru campania de primavara-vara Just Cavalli 2015. Imortalizata de fotograful fotografiate de Michel Comte, Greg Moore, Cuba Tornado Scott si cantareata Soko au fost modelele acestei campanii, ce pune accent pe stilul boho-chic, denimul prespalat, print-urile psihedelice si croielile retro-cool, ce evoca spiritul relaxat si boem indus de muzica.