Dylan Brosnan si sora sa Ruth, May Bell si Bella Yentob, Hayett Belarbi MCarthy, Eliza Fairbanks, Misha Hart, Liam Gardner, Sol Goss, Ben Gregory si Louie Johnson sunt cei care ofera o “doza” de energie si de atitudine noului sezon de primavara-vara. Conform casei de moda britanice Burberry, item-ul vestimentar “iconic” al anului viitor va fi rucsacul din gabardina, ce va putea fi achizitionat si din flagship store-ul din strada Luterana nr. 4, cel mai mare din sud-estul Europei.
Campania a fost fotografiata in acelasi studio foto, unde a fost realizata campania pentru Snapchat prin care Burberry a oferit publicului o perspectiva inovativa si fara precedent asupra colectiei de primavara-vara 2016.In luna octombrie a acestui an, toate imaginile au fost prezente pe platforma Snapchat, timp de 24 de ore, brand-ul de moda britanic fiind astfel primul care a fotografiat si publicat o campanie de moda live. Intitulata Functionregalia, colectia de primavara-vara 2016 mixeaza piese de inspiratie militara, precum butoni, detalii metalice, broderie cusuta manual cu dantela englezeasca, rochii lungi din satin, jachete biker din piele naturala si iconicele trench-uri. Totodata, introduce publicului accesorii noi si inovative, precum Belt Bag (in doua forme), botine decupate, sandale si ochelari de soare supradimensionati.
Ca materiale, Burberry propune matasea impermeabila, casmirul, satinul, gabardina, dantela englezeasca, macramé-ul si tulul, la care au fost adaugate cristalele Swarovski, aplicate pe matase, detaliile metalice si butonii militari. Paleta cromatica este minimalista si contine nuante de albastru navy, bej cald si nude, pe langa clasicele alb si negru.