RALUCA LUCA, femeia din spatele unui brand românesc destinat bărbaţilor

La bază e jurnalistă, însă domeniul marketingului şi vânzărilor directe au atras-o mai mult pe Raluca Luca, care a creat şi manageriază cu succes un brand românesc destinat exclusiv bărbaţilor, dar care se bucură de o mare popularitate şi în rândul femeilor, pentru că, nu-i aşa, noi ştim cel mai bine ce vestimentaţie îi avantajează pe bărbaţii din viaţa noastră.
Despre ce înseamnă să conduci un business pe o piaţă concurenţială mare şi el să se bucure de o promovare excelentă, doar prin recomandări de la om la om, în interviul de mai jos:
 
Cum a luat naştere povestea Don Men?

DON MEN a luat naştere în urmă cu 2 ani. Ideea de lansare a unui brand propriu o aveam de ceva timp, soţul meu era deja implicat în domeniul textilelor pentru bărbaţi de 15 ani şi am considerat că ar fi momentul potrivit pentru a ne lansa şi un brand personal.
Aveam toate ingredietele necesare, experienţa, know how-ul, piaţa de desfacere, pasiunea, ne lipsea totuşi unul esenţial şi anume timpul. Eu eram implicată în proiectele mele, în zona de beauty şi makeup, dar am luat decizia să începem acest proiect impreună şi să mă detaşez puţin de ceea ce făceam înainte.

Numele cum l-ai ales?

Numele a fost provocare. Ştiam exact cum ar trebui să fie, masculin, captivant, scurt şi să înceapă cu una din primele litere ale alfabetului. Am făcut o cercetare a pieţei înainte de alegerea lui, am ajuns la o variantă finala după care am facut un mic sondaj în randul prietenilor.
Şi aşa am ales DON MEN.

De ce haine pentru bărbaţi şi nu pentru copii, femei sau combinate?

Haine pentru bărbaţi, pentru că deja existau experienţa, clienţii şi piata de desfacere. Şotul meu colabora doar cu fabrici care produceau pentru bărbaţi şi am continuat practic toate colaborările anterioare.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod