Geanta Louis Vuitton Alma este un adevărat simbol al eleganţei. Povestea ei începe în anul 1934, când Gaston-Louis Vuitton, nepotul fondatorului brandului francez, şi-a imaginat o geantă inspirată de curentul Art Deco din anii'30.
Iniţial numele ei a fost Squire, ca mai apoi să se numească Champs-Élysées, iar, într-un final, a fost botezată Alma. Numele a fost inspirat de celebrul pod Pont de l’Alma, punctul în care Avenue Montaigne (una dintre cele mai şic străzi din Paris) întâlneşte râul Sena.
Tocmai de aceea, cea mai recentă campanie Alma-Louis Vuitton, "Chic on the Bridge", a fost realizată pe trei poduri renumite din lume (Paris-Pont du Carrousel, New York-Brooklyn Bridge şi Shanghai-Podul Waibaidu).
Campania are în centrul atenţiei patru celebre modele care poartă genţi Alma în culori emblematice pentru fiecare oraş în parte (galben pentru a evoca taxi-urile new york-eze, french blue amintind de atmosfera chic pariziană şi roşu glossy pentru a evoca pasiunea Shanghai-ului).
O a patra imagine prezintă Parisul în noapte şi o serie de genţi Alma din piele Epi.Şi chiar dacă Alma a fost creată secolul trecut, mie mi se pare la fel de actuală, de elegantă şi de potrivită atât pentru ţinutele de zi cât şi pentru cele de seară.
Posteaza comentariu