Mânerele de bambus au devenit legendare şi o marcă a casei de modă italiene care le-a dedicat ultimul episod al campaniei “Forever now”.
Dacă ţi-ai dori o geantă care să vorbească despre ceva mai mult decât propria ta personalitate, o geantă simbol, cu istorie, a unui brand puternic, atunci cu siguranţă ar trebui să iei în considerare faimoasa Gucci Bamboo.
Actriţa Vanessa Redgrave pe când era foarte tânără prefera genţile Gucci
Iar în această toamnă ea a fost starul ultimului episod din campania publicitară “Forever now”, iniţiată de celebra casă de modă italiană.
Star lângă alt star, pentru că imaginea campaniei a fost nimeni alta decât Charlotte Casiraghi, fiica prinţesei Caroline de Monaco şi nepoata lui Grace Kelly. Colaborarea dintre cele două – Gucci şi Charlotte Casiraghi – a devenit cunoscută în 2011, când casa de modă i-a dedicat tinerei, care e o concurentă redutabilă în competeţiile de călărie, o linie vestimentară, intitulată “Equestre”.Dar să facem mai mulţi paşi înapoi în timp şi să poposim în 1947, atunci când Gucci a creat celebrele mânere din bambus, care au devenit apoi un simbol al casei italiene.
Prinţesa Diana a fost fotografiată cu o geantă cu mânere de bambus în 1991, la Roma
Cel de-al doilea război mondial îşi trăia ultimele drame, iar raţionalizarea resurselor era la ordinea zilei în majoritatea ţărilor din Europa.
Artizanii de la Gucci au fost nevoiţi să găsească noi materiale pentru produsele lor. Cum trestia de bambus putea fi în continuare importată din Japonia, Gucci a dezvoltat o metodă pentru a încălzi şi a îndoi bambusul în aşa fel încât, odată răcit, să-şi păstreze forma. Aşa a luat naştere mânerul de bambus aplicat genţilor de mână.Jennifer Lopez cu o geantă Gucci Bamboo cu imprimeu leopard
A fost unul din acele lucruri distinctive şi atât de interesante încât, aproape peste noapte, s-a transformat în ceea ce azi numim un “must”.
Mari celebrităţi ale vremii s-au conformat dorinţei nedefinite încă în acest fel şi şi-au achiziţionat o geantă Gucci Bamboo.