Scarlett Johansson a fost de două ori imaginea Louis Vuitton şi a primit titlul de cea mai sexy femeie în viaţă în urma sondajului realizat de către revista Esquire.
Când am citit recent că actriţa Scarlett Johansson a primit titlul de cea mai sexy femeie în viaţă în urma sondajului realizat de către revista Esquire, am devenit curioasă… Dar până să devin cu adevărat curioasă, am mai aflat că este a doua oară când i se atribuie acestă râvnită “etichetă“, prima dată fiind în 2006, şi că e şi singura femeie din lume care a luat acest “trofeu” de două ori. Asta chiar că m-a făcut al naibii de curioasă… şi aşa am aflat că a mai fost desemnată de către revista GQ, în 2010, “cea mai atrăgătoare femeie a anului“, iar că anul trecut devenise şi cea mai bine plătită actriţă din istorie, după ce semnase un contract de 13 milioane de lire sterline (20,1 milioane dolari) pentru al doilea film din seria The Avengers (Răzbunătorii).
După toate aceste informaţii, evident că mi-am pus întrebarea (dat fiind că ţin acest blog) ce fel de geantă se potriveşte cu o astfel de femeie? Răspunsul a venit după doar câteva clickuri şi nu m-a surprins deloc.
Scarlett Johansson a fost, ca atâtea alte celebrităţi – Naomi Campbell, Kate Moss, Gisele Bundchen, Jennifer Lopez, Uma Thurman şi altele – imaginea nu mai puţin celebrei mărci de genţi Louis Vuitton, fiind implicată în două dintre campaniile publicitare ale firmei.Imaginile vorbesc de la sine, iar cele două par a se potrivi de minune. Şi, pentru că atunci când lucrurile arată în acest fel, mă interesează să aflu mai multe nu numai despre fată, ci şi despre geantă, am descoperit că diferenţa de “vârstă“ între cele două e de “numai” 130 de ani.
Tânărul Louis Vuitton şi-a înfiinţat firma în anul 1854, după ce lucrase câţiva ani alături de un anume Monsieur Marechal în industria marochinăriei. Dar până a ajuns acolo… s-a născut în 4 august 1821, în orăşelul francez Anchay, din regiunea Jura… a rămas orfan de mamă la 10 ani, moment în care s-a ales cu o mamă vitregă pentru care a fost, după cum se povesteşte, ca un fel de “Cenuşăreasa”, drept pentru care… a fugit de acasă în primăvara anului 1835, când avea 13 ani… a străbătut pe jos timp de doi ani un drum de 400 de kilometri, periodă în care a făcut diverse munci… şi a ajuns în Paris în 1837.
Ceea ce l-a propulsat pe Vuitton a fost momentul în care împăratul Napoleon al III-lea i-a comandat un cufăr de călătorie pentru soţia sa, împărăteasa Eugénie de Montijo. Se întâmpla la 2 decembrie 1851. În următorul an, Louis Vuitton devine personal “box-maker” pentru împărăteasă, găsind cea mai bună cale de acces la o clientelă de lux, aşa cum s-a păstrat până în zilele noastre. Louis Vuitton moare în anul 1892, când firma începe să comercializeze şi genţile de mână. Afacerea e preluată de fiul său Georges, care o dezvoltă la nivel de corporaţie internaţională. Atâta timp cât el s-a aflat la conducere se spune că s-au creat peste 700 de noi modele de genţi. Gaston Louis Vuitton, fiul lui Georges, este cel care şi-a îndreptat atenţia spre comercializarea şi a altor produse de lux, fiind o strategie pentru a-şi salva angajaţii de la disponibilizare. Zece ani mai târziu, Louis Vuitton fuzionează cu producătorul de băuturi alcoolice fine Moët-Hennessy şi devine unul dintre cele mai mari conglomerate de produse de lux din lume, cunoscut ca LVMH.Până la începutul acestei luni, direcţia creativă a companiei era dată de celebrul stilist Marc Jacobs, cel care a apelat la atâtea vedete renumite pentru campaniile de promovare Louis Vuitton. Dar, la 3 octombrie, după o muncă de 16 ani în cadrul renumitei firme, presa internaţională a anunţat că “Marc Jacobs pleacă de la Louis Vuitton pentru a se concentra pe dezvoltarea propriului brand”. Aşadar, o istorie de aproape 160 de ani, ce continuă să se scrie… şi se va scrie probabil prin imaginile multor alte femei frumoase şi celebre…
După ce v-am împărtăşit toate acestea, aflate dintr-o “simplă“ curiozitate, vă las să o admiraţi pe cea mai sexy femeie alături de luxoasa geantă… Fiecare cu istoria ei fascinantă!