Designerul Jeremy Scott a promovat în colecţia pentru toamna acestui an diverse “valori” ale culturii populare americane.
După ce nebunia fast-food a ocupat atât de mult teren în ceea ce înseamnă azi alimentaţia noastră şi, în special, a americanilor, ea a pătruns şi infestat şi lumea modei. Astfel, designerul casei Moschino, americanul Jeremy Scott, a creat o întreagă ţinută McDonald’s, genţile ieşind oarecum în evindenţă, ele luând forma pachetelor de meniuri, a gigantelor pahare de suc şi chiar şi a cartoanelor de cartofi prăjiţi.
Pentru aceeaşi colecţie dedicată toamnei 2014, Jeremy Scott a colaborat cu stilistul francez Carlyne Cerf de Dudzeele la crearea unor ţinute de piele neagră pline cu lanţuri strălucitoare în care genţile se pot purta şi agăţate de gât pe post de coliere.
Al treilea capitol al colecţiei a fost inspirat de personajul de desene animate SpongeBob SquarePants, acel bureţel galben, care alături de McDonald’s reprezintă o altă manifestare a culturii populare americane.
În campania de promovare a noii colecţii de la Moschiono au fost implicate şi două vedete de renume, cântăreţele Katy Perry şi Rita Ora, care au prezentat pe podium în cadrul Milano Fashion Week.
Aşa că uniforma McDonald’s a devenit acum un fel de ţinută de lux! Data viitoare când mâncam fast-food putem să păstrăm paharele de suc şi cartoanele în care e pusă mâncarea şi să ne confecţionăm propriile genţi. Vom fi cu adevărat în pas cu noua modă!
Foto credit: shoefessional.com
Foto credit: Jacopo Raule/Getty Images Europe
Foto credit: BauerGriffin.com
Foto credit: KetchupMagazineHK Instagram
Posteaza comentariu