În primul weekend a lui 2014, fashionistele din lumea întreagă au avut un arzător subiect de discuţie pe marginea preţului anunţat pentru un “biet” rucsac. Este vorba despre o piesă din colecţia de primăvară prezentată în septembrie de Chanel şi anume Chanel Canvas Graffiti Backpack.
Preţul dezvăluit prin intermediul ultimului număr al revistei Vogue este de 3.400 dolari. O căruţă de bani pentru un rucsac de pânză colorat! În fine, părerile sunt împărţite.
Cei de la “The Huffington Post” chiar au glumit pe marginea subiectului imaginându-şi ce ar spune bietele noastre bunici: “Patru cifre pentru o geantă care arată murdar!?” În schimb, alţii au fost de părere că preţul se justifică la un brand atât de puternic, care îşi are proprii clienţi ce se vor “bate” probabil pentru a pune mâna pe această piesă.Purseblog.com comentează faptul că un astfel de preţ nu trebuie să surprindă dat fiind faptul că există genţi Chanel cu preţuri fabuloase – precum gentuţele de mireasă din colecţia Chanel Shell Minaudieres pentru 2012 – de 33.000 şi de 48.000 de dolari.
Şi să nu uităm şi de Chanel Lego Clutches din primăvara lui 2013, cu un preţ de pornire de la 10.000 dolari şi care se vinde foarte bine.Aşa că iată o nouă modalitate de a şoca lumea! Pune un preţ exorbitant pentru un rucsac. Şi lumea va vorbi din nou de tine! M-am conformat şi eu şi v-am dat vestea.