Zece modele Fendi au “copiat” personalitatea a zece vedete feminine internaţionale. Genţile au fost scoase la licitaţie pentru o cauză caritabilă, preţul de pornire fiind de 27.300 dolari pentru fiecare.
Foto. Cara Delevigne, o altă vedetă care a primit o poşetă care i se potriveşte cu adevărat
Casa de modă Fendi a implicat zece personalităţi feminine într-o campanie caritabilă de care beneficiază Kids Company, asociaţie ce are drept scop ajutorarea copiilor abuzaţi. Gwyneth Paltrow, Cara Delevingne, Adele şi Georgia May Jagger sunt doar câteva dintre vedetele care au servit drept model pentru genţile realizate în această campanie - Fendi Peekaboo.
Genţile au fost personalizate astfel încât să se potrivească personalităţii lor, fapt ce se vede în fotografii. Licitaţia pentru aceste genţi se desfăşoară în această lună, preţul de pornire pentru o geantă fiind de 27.300 dolari. Par foarte scumpe, dar sunt destul de mulţi oameni care îşi permit asta. Iar când banii se dau şi pentru o cauză ca aceasta, nu mai contează decât să se strângă o sumă cât mai mare.
Posteaza comentariu