Lily-Rose, care poartă două modele din noua linie de ochelari de soare Pearl, disponibilă în magazine începând din luna septembrie, este surprinsă cadru cu cadru, privind drept spre obiectiv, după care își coborară pe nas ochelarii șic, cu rame încrustate cu perle.
Prima campanie Chanel marchează un moment semnificativ: Vanessa Paradis, în vârstă de 42 de ani, a apărut pentru prima oară într-o reclamă pentru Chanel în 1991, iar de atunci a fost imaginea acestui brand, notează Daily Mail.
Considerată multă vreme unul dintre modelele favorite ale lui Karl Lagerfeld, Vanessa Paradis a fost în 2010 imaginea rujului Rouge Coco, lansat de Chanel.
© Copyright: HEPTA
Noua generație a modei: Fiica lui Johnny Depp, imaginea unei colecții Chanel
Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
Comentarii (1)
Fata este frumosa ... Dar tot nu vad ce "talent" are. Garantat pooti gasi inca 100 de milioane de fete care sa faca la fel de frumos reclama asta la rahatzii aia de ochelari. Desertaciunea desertaciunilor este desertaciune.
Posteaza comentariu