Prezentarea pregatita pentru sezonul primavara-vara 2002 de casa de modaTina R s-a numit "Tina R 100%" si a fost o incercare a femeii modernede a se regasi si a se exprima prin haine. A devenit evident mesajul cavestimentatia este vitala astazi - pentru ca stilul conteaza.
Femeia anului 2002 isi doreste o individualizare mai mare, o asumare apropriei vulnerabilitati, ca un "punct tare" in pozitia ei sociala. Femeiasi-a dat seama ca forta ei vine din aparenta slabiciune si feminitateaeste accentul de care are nevoie in lume.
Curentele principale ale modei internationale, decodate si reinterpretatein colectia Tina R, sunt neoromantisul, cultura jeans, spatiul esteticamerican, safari-ul african si neominimalismul urban.
Accentele cromatice sunt puse pe gama completa de marouri de la bejdeschis (culoarea nisipului) pana la brun- ciocolatiu - roscat, albulapare ca o neopurificare, negrul - nonculoarea eterna in moda, tonurilede gri - rezultantele orasului. Si ca "solisti", rosul carnal si albastrulmarii (de la cel al Marii Egee la cel al Marii Nordului).
Produsele "solist" sunt camasile, intr-o gama nesfarsita de varianatede la cele masculine la safari, de la cele cu volane romantice pana lacele rustice. Alaturi de camasi se disting pantalonii (pentru care TinaR este renumita) care sunt fie foarte largi, fie tip pana, din stofasubtire sau din denim (jeans).
Sacourile sunt fie foarte scurte cu margini rotunjite, fie lungi, tipredingota (dar mai simplificata). Fustele sunt ori foarte scurte, oripana sub genunchi, lejere, in "A" sau conice, cu accente pe buzunare sauslituri. De acum femeia are la indemana un nou limbaj prin care sa fiein tendintele modei internationale, extrem de moderna si apartinand 100%spatiului romanesc.
Lansarea colectiei a coincis cu deschiderea celui mai mare magazin TinaR, de peste 200 mp, cu o arhitectura inedita pentru moda romaneasca,in cadrul magazinului Unirea, la etajul 1.
Posteaza comentariu