La fiecare câteva săptămâni o nouă vedetă își face apariția purtând o rochie sau o ținută ce pare udă, transparentă și sexy. De fapt, starurile nu intră îmbrăcate sub duș înainte de a se fotografia sau de a păși pe covorul roșu, ci profită de invenția unei creatoare de modă din Grecia care a realizat un material special ce oferă iluzia unui aspect ud.
Dimitria Petsa a declarat pentru W Magazine că design-ul său este inspirat de „teoria feministă”, cu scopul de a respinge ideea că femeile trebuie să fie „uscate”.
„Am vrut să creez aspectul unei femei care pare complet udă, dar îmbrăcată”, a declarat creatoarea de modă. Citește și: Meghan Markle a întrecut-o pe Kate Middleton. Rochia ei este cea mai populară rochie de mireasă a deceniului. A lui Kate este pe locul 2
Prima sa creație a fost lansată în 2018 și a fost inclusă în diferite tipuri de piese vestimentare, de la rochii de mireasă la costume.
Materialul folosit este un tip de plasă fină care se lipește de corp, oferind aspectul unui material textil ce pare ud. Iluzia optică pe care o creează este deosebită și se observă cel mai bine în mișcare.
Piesel create din acest material par în același timp ude și uscate, realizând unduiri ce amintesc de un vol aruncat pe apă.Nu este de mirare că a devenit alegerea favorită a multor staruri de la Hollywood care vor să impresioneze printr-o ținută nonconformistă.
Bella Hadid a făcut recent furori pe Instagram cu o ținută semnată Di Petsa. Modelul, care se află în vacanță în Ibiza, a postat o serie de fotografii în care apare purtând o rochie transparentă cu aspect ud. Ea a asociat ținuta sexy cu o pereche de pantofi sport din spumă Yeezy Foam Runners și accesorii aurii - cercei supradimensionați și un colier masiv cu pandantiv în formă de inimă decorat cu cristale colorate.
Și sora sa, modelul Gigi Hadid, a încercat stilul wet look.
Gigi a purtat o rochie Di Petsa în cadrul unei ședințe foto realizate în timpul sarcinii. Un alt star care a ales o rochie cu aspect ud este Kylie Jenner, care a pozat într-o creație Di Petsa pentru a-și promova noua gamă de produse cosmetice.
Posteaza comentariu