Când ducesa de Sussex a intrat în familia regală în 2017, a apărut ceea ce a fost numit „efectul Meghan” - cele mai multe haine și accesorii purtate de Meghan erau epuizate din magazine la câteva ore după ce soția prințului Harry își făcea apariția purtându-le. Dar influența sa în modă a scăzut dramatic după ce Meghan și Harry au anunțat că vor părăsi Casa Regală.
În prezent, experții în materie de vânzări în modă au analizat care sunt vedetele cu cea mai puternică influență în ceea ce privește vânzările unor produse în 2020.
Pe primul loc s-a clasat Ducesa de Cambridge, 38 de ani, a cărei rochie florală marca Faithfull The Brand purtată în vară a avut o creștere în căutări cu 112%.
Kate este urmată de vedeta de televiziune Holly Willoughby, iar pe locul trei se află Meghan Markle, potrivit datelor LovetheSales.com, citate de Daily Mail.
În ciuda pandemiei, ducesa a avut câteva apariții publice pe Zoom, pentru acțiunile sale caritabile. Stilistul Jessie Stein este de părere că stilul ceva mai „personal” pe care Kate l-a adoptat în vară a fost foarte popular în rândul cumpărătorilor.
„Kate a arătat în mod clar un look premium în carantină.
Publicul a văzut o latură diferită, mai personală a lui Kate în pandemie, aceasta adoptând un stil lejer de vară în cadrul ținutelor sale”, a declarat stilista pentru Daily Mail.Momentul care se face cel mai bine remarcat este vizita de la The Nook din Framlingham Earl, Norfolk, care a avut loc în iunie. Ducesa a ales o rochie de vară cu imprimeu floral, creată de brandul sustenabil Faithfull the Brand. Rochia a fost epuizată din stoc în mai puțin de 24 de ore, iar căutările pentru rochii cu imprimeuri florale au crescut cu 158% în zilele următoare, o creștere cu 112% față de vara 2019.
Ținutele ceva mai casual ale lui Kate au fost foarte populare în rândul cumpărătorilor, 9 din 10 ținute purtate de ea fiind epuizate din stocuri în 2020.