Colectia, prezentata la sfarsitul lunii octombrie in premiera in Romania,este structurata in trei categorii: genti de zi, de vacanta si debusiness.
Gentile de zi sunt si ele impartite in liniile clasic, fantasy sisport. Cele de vacanta, concepute ca o reinterpretare a stilului business,sunt prezentate in doua variante: piele si textile.
Materialele folosite de designerii italieni sunt pielea: vegetala, devitel, spalt (piele intoarsa) si piele de piton. Textilele folositesunt din denim, velur, canepa si in, la care se adauga blanitaecologica. Culorile preferate sunt maro invechit, bej, camel, negru,portocaliu, verde, turcoaz, bleumarin si bordeaux.
Preturile sunt cuprinse intre 35 de euro si 170 de euro, in cazul gentilormai mari, de vacanta. Punctele de desfacere ale acestei marci sunt lamagazinele Eva din Bucuresti, "Oh!La!La!" din Brasov, "La strada" dinSuceava, "Tratic" din Iasi, precum si la cate un magazin din Oradeasi Constanta. Dupa Italia si Romania, colectia va fi prezentata sicomercializata si in SUA. |
"Printre proiectele Donna Piu, se numara linia de productie si designpentru incaltaminte, pentru accesorii vestimentare precum si creareade accesorii pentru profesionistii din moda, modeling, styling (gentipentru machiaj, suporturi pentru accesorii, huse pentru diverse produsevestimentare etc.)", declara Alina Ursuleac, marketing manager Donna Piu.
Posteaza comentariu