Dar adevărul este altul. În spatele deciziilor se află adesea sume mari de bani sau contracte de milioane de dolari.
Alegerea rochiei poate ocupa o mare parte din timpul unei actrițe sau al stilistului său, dar una dintre regulile esențiale este aceea că niciodată nu e prea devreme pentru a începe căutările. Odată ce au fost anunțate nominalizările, se dă startul campaniei de probare. Stiliștii se asigură că cei mai mulți dintre clienții lor probează până la 50 de rochii înainte de a găsi rochia perfectă.
Alegerea rochiei poate ocupa o mare parte din timpul unei actrițe sau al stilistului său, dar una dintre regulile esențiale este aceea că niciodată nu e prea devreme pentru a începe căutările. Odată ce au fost anunțate nominalizările, se dă startul campaniei de probare. Stiliștii se asigură că cei mai mulți dintre clienții lor probează până la 50 de rochii înainte de a găsi rochia perfectă.
Cum își aleg actrițele rochiile pentru Oscar?
Există, în principal, două opțiuni pentru o actriță care participă la Gala Oscar: poate împrumuta o rochie din noua colecție a unui designer sau poate purta o rochie făcută special pentru ea de un designer. Bineînțeles, celebritățile își pot plăti singure ținutele, dar acest lucru se întâmplă foarte rar.
Sunt numeroase motive pentru care vedetele nu plătesc pentru rochiile pe care le poartă pe covorul roșu. Dar cel mai evident răspuns este faptul că o vedetă nominalizată la Oscar sau câștigătoarea unui Oscar care îți poartă rochia și vorbește despre ea pe covorul roșu este cel mai bun PR posibil. Dar și cel mai simplu.
Sunt numeroase motive pentru care vedetele nu plătesc pentru rochiile pe care le poartă pe covorul roșu. Dar cel mai evident răspuns este faptul că o vedetă nominalizată la Oscar sau câștigătoarea unui Oscar care îți poartă rochia și vorbește despre ea pe covorul roșu este cel mai bun PR posibil. Dar și cel mai simplu.
Rochiile realizate pe comandă
O rochie făcută pe comandă este "cireașa de pe tort" în ceea ce privește ținutele de Oscar și este o oportunitate care nu apare foarte des. Aliza Licht, fost PR pentru casa de modă DKNY, a declarat pentru E! că o rochie unică este un moment major atât pentru vedetă și stilistul său, dar și pentru designerul care speră să-și promoveze brandul.
"Întotdeauna se ia decizia ca acea rochie să nu fie prezentată pe podium. Prin urmare, dacă ești stilist și clientul tău primește acea rochie, ți se vor arăta schițe înainte, niciodată fotografii. Momentul trebuie să fie special", a declarat specialista.
Dacă mai multe vedete își doresc ținute din colecția unui designer, atunci actrițele care sunt nominalizate la Oscar au prioritate, fiind urmate de prezentatori. Bineînțeles, fiecare model de rochie este purtat de o singură persoană pentru că fiecare vedetă trebuie să poarte o rochie diferită, de aceea situația poate deveni destul de competitivă. "De multe ori, se dă startul unui maraton de probări. Dacă suntem de părere că o vedetă va arăta mai bine într-o anumită rochie pe care o solicită o altă vedetă, atunci putem amâna", declară Aliza Licht.
Rezultatul se reduce la organizarea perfectă, în care stiliștii încearcă să ajungă la un parteneriat între un designer care este interesat să îmbrace o anumită actriță și o actriță care este interesată să poarte un anumit designer.
De exemplu, dacă Louis Vuitton vrea să o îmbrace pe Alicia Vikander, dar Alicia își dorește o rochie Calvin Klein, dar Calvin Klein vrea să îi ofere o ținută lui Brie Larson, totul se reduce la negocieri până când toată lumea este fericită, mai spune specialista.Atunci când un designer își dorești ca o anumită celebritate să-i poarte creațiile, poate recurge la gesturi mari pentru a-i face pe plac. De exemplu, Leslie Fremar, stilista actriței Julianne Moore, a dezvăluit că la un moment dat Chanel a trimis la New York șase ținute direct de la prezentarea din Paris, pentru ca Julianne să le probeze înaintea marelui eveniment.
Cum aleg stiliștii rochiile
Pentru cele care nu sunt curtate de un anumit brand, stilistul este cel care negociază pentru actriță. Stilista Kate Young, care a lucrat alături de Natalie Portman și Dakota Johnson pentru ținutele acestora de la cele mai recente gale Oscar, a dezvăluit cum se desfășoară procesul.
"Primul pas pe care îl fac în alegerea unei ținute pentru covorul roșu este acela de a discuta cu actrița și a afla ce preferințe are. Apoi, fac cereri la toate showroom-urile pentru look-uri care se încadrează în preferințe. Le sortez pe cele care se potrivesc cel mai bine, apoi merg acasă la vedetă, unde aceasta va proba rochiile", a spus Young.
"Primul pas pe care îl fac în alegerea unei ținute pentru covorul roșu este acela de a discuta cu actrița și a afla ce preferințe are. Apoi, fac cereri la toate showroom-urile pentru look-uri care se încadrează în preferințe. Le sortez pe cele care se potrivesc cel mai bine, apoi merg acasă la vedetă, unde aceasta va proba rochiile", a spus Young.
Contractele cu casele de modă
Dar toate aceste variante nu iau în calcul cel mai important factor pentru alegerea unei rochii și anume parteneriatul cu un brand. Numeroase mari actrițe au semnat contracte cu case de modă prin care își asumă că vor apărea în campanii publicitare sau că le vor purta ținutele la evenimentele pe covorul roșu.
Una dintre cele mai cunoscute astfel de relații de parteneriat este dintre Jennifer Lawrence și Dior, care durează aproape de când Jennifer a devenit celebră și care s-a încheiat anul trecut. Se speculează că valoarea acestui contract este de aproximativ 15-20 de milioane de dolari.
Una dintre cele mai cunoscute astfel de relații de parteneriat este dintre Jennifer Lawrence și Dior, care durează aproape de când Jennifer a devenit celebră și care s-a încheiat anul trecut. Se speculează că valoarea acestui contract este de aproximativ 15-20 de milioane de dolari.
Prevederile unui astfel de contract nu sunt chiar atât de stricte. Actrițele nu sunt nevoite să poarte creațiile designerul la fiecare apariție publică, dar este de așteptat să le poarte la Gala Oscar.
Ce se întâmplă cu rochiile după ce sunt purtate la Oscar?
Regulile nu se opresc după ce o actriță a primit rochia pentru marele eveniment. Există înțelegeri stricte de împrumut care însoțesc o rochie oferită de un designer.
Astfel de piese, unele care valoarează zeci de mii de dolari, trebuie returnate într-o zi sau două după eveniment. Vedetele nu păstrează aproape niciodată rochiile purtate. În cazul bijuteriile împrumutate, regulile sunt și mai stricte. Acestea pot valora milioane de dolari și sunt însoțite adesea de propriii de agenți de securitate.Dar alegerile vedetelor nu țin neapărat de propriile preferințe ale actrițelor. Potrivit The Hollywood Reporter, designerii le plătesc vedetelor până la 250.000 de dolari pentru ca acestea să le poarte creațiile. Iar stiliștii primesc între 30.000 și 50.000 de dolari pentru a se asigura că clienții lor beneficiază de astfel de oferte. Acest lucru explică și motivul pentru care covorul roșu este dominat de branduri cunoscute: sunt șanse mici ca un brand nou să-și poată permite astfel de costuri.
Posteaza comentariu