Pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/2013, Mihaela Glăvan ne-a pregătit o colecţie personalizată. Decoraţiunile baroce în combinaţie cu sculptura futuristă au fost sursă de inspiraţie pentru designer.
Aşa cum ne-a obişnuit în fiecare colecţie, Mihaela a adus un element nou şi foarte intens. Este vorba de tocul personalizat, realizat cu îndrumarea şi sprijinul lui Aurel Ierulescu, un renumit sculptor român.
"Obiectul care acoperă tocul este realizat din cupru acoperit galvanic cu nichel negru sau aur, în funcţie de necesităţile de decorare.
Această carcasă metalică ce îmbracă tocul şi este fixată pe platou creează o platformă aparentă, oferind pantofului o altă valoare estetică. Volumul acestor platforme metalice, intens vibrat, sugerează mişcarea, viteza, acceleraţia, asociaţii fireşti cu zona de încălţăminte", povesteşte Mihaela Glăvan.
Mihaela Glăvan a pornit afacerea mai mult în joacă. După ce a absolvit Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul ASE-ului, în anul 2003, Mihaela a lucrat ca asistentă a unui creator de haine.
Atunci a observat că există o nişă neacoperită pe piaţa din România, cea a pantofilor făcuţi la comandă. Şi aşa a început povestea, cu 200 de euro împrumutaţi pe care i-a investit într-un calapod mărimea 37.Acum, Mihaela Glăvan a ajuns să vândă peste 6.000 de perechi de pantofi pe an în România, Elveţia şi Germania.
Colecţia se găseşte în showroom-ul Mihaela Glăvan (cu programare la contact@sepala.ro), în magazinul din Str. www.sepala.ro.
Benjamin Franklin nr. 9 şi pe