“Rezultatele primei luni de activitate pe piața din România ne bucură și sunt în target. Mai mult, feedback-ul partenerilor ne confirmă că noutățile aduse de Glami în România sunt apreciate atât de magazinele online, cât și de comunitatea online de fashion”, afirmă Michal Jirak, fondator Glami.
Glami este catalogul european online de fashion care reunește până în prezent 2.700 de branduri și peste 200.000 de produse, iar aceste cifre sunt în creștere, deoarece compania targetează toate website-urile de modă din top 100 pe România.
Comunitatea online Glami.ro devine tot mai numeroasă, datorită recomandărilor zilnice făcute de fashion editori și colecțiilor noi de la branduri importante, dar și datorită faptului că userii își pot crea propriul set, look sau colecție în secțiunile dedicate ale site-ului și se pot inspira reciproc.
“Clienții Glami din România au manifestat interes pentru platforma noastră încă din prima zi pe piață. Cât despre partenerii noștri, magazinele online prezente pe Glami.ro, numărul acestora s-a dublat de la lansare. În perioada următoare, ne focusăm pe acțiunile premergătoare sezonului patru, în care magazinele online din întreaga lume au cea mai intensă, dar și cea mai lucrativă activitate”, adaugă Tomas Hodbod, CEO al Glami.
Înregistrarea ușoară și gratuită a partenerilor pe Glami.ro, asistența zilnică, precum și posibilitatea de licitare în timp real pentru promovarea categoriilor de interes în acord cu strategiile de vânzări și de marketing ale partenerilor, constituie atuurile Glami.ro pe piața de fashion online.
Magazinele online de fashion care operează în România, fie că sunt internaționale sau locale, se pot înscrie în continuare pe Glami.ro, gratuit, fără nici un fel de risc și astfel vor avea acces la clienții care sunt interesați de un anumit fel de tranzacție și care vor finaliza cu succes acea tranzacție.
Glami face parte din Fashion Inspiration Group, care are 150 de angajați în opt țări.