Haine "de criza" la Saptamana Modei de la Milano

"Cat mai putina sexualitate. Acum nu avem timp sa ne satisfacem poftele trupesti", le-a declarat Cavalli celor de la Telegraph.co.uk, dupa prezentarea colectiei sale la Saptamana Modei de la Milano.

"Cat mai putina sexualitate. Acum nu avem timp sa ne satisfacem poftele trupesti", le-a declarat Cavalli celor de la Telegraph.co.uk, dupa prezentarea colectiei sale la Saptamana Modei de la Milano.

De aceeasi parere a fost si Stefano Gabbana: "Avem nevoie de haine cat mai confortabile, cat mai putina sexualitate. Nu avem timp de repere. NU e cazul".

Giorgio Armani, Anna Molinari, Gianfranco Ferre, Tommaso Aquilano sau Roberto Rimondi sunt numai o parte dintre creatorii de moda care au sfidat criza, au participat la Saptamana Modei de la Milano si si-au prezentat colectiile pentru toamna/iarna 2008/2009. Cuvantul de ordine al acestei noi editii este revenirea la stilul anilor '80, dar si hainele “de criza”, care nu lasa sa se vada prea mult din trup.

Creatori de lux, preturi accesibile


Toti cei prezenti la Saptamana Modei de la Milano au spus la unison ca situatia financiara prin care trecem acum, criza, si-a facut simtita prezenta si in domeniul vestimentar. Toate piesele prezentate de creatori foarte scumpi in alte vremuri, au fost construite in asa fel incat publicul sa-si poata permite sa le cumpere.

"Trebuie sa atacam ca sa invingem. Am declarat razboi crizei financiare"
, a spus Roberto Cavalli.

Daca este sa vorbim despre stil si tendinte, putem face o paralela cu ce s-a intamplat la New York Fashion Week sau la London Fashion Week, unde ne-am putut face o idee clara despre liniile pe care le traseaza creatorii. "Trendurile care pot fi vazute la Milano sunt o continuare a ceea ce s-a prezentat la New York. Cu certitudine este momentul anilor '80", a declarat pentru Reuters, Ken Downing, fashion directorului casei Neiman Marcus.