Toate outfiturile respectă direcțiile fashion internaționale, fiind în același timp adaptate de către designerul Andreea Tincu la lifestyle-ul actual. Calitatea materialelor, croielile impecabile și designul evergreen fac din fiecare piesă SENSE să devină o adevărată investiție în imaginea personală.
Linia urban folk este una efervescentă cromatic, iar imprimeurile artistice paisley și mixul de nuanțe calde asigură o apariție ultra-feminină.
Paleta coloristică oscilează rafinat între tonuri plăcute de pământ unde brunurile delicate se intercalează cu ocru, galben stins și nuanțe puternice de afină coaptă și roșu burgunde.
Capa ultra-șic din brocard regal patinat este cu siguranță o piesă cheie a colecției, fiind în același timp un item extrem de apreciat pentru sezonul in curs și pe mariile podiumuri.
Tricotajele se remarcă prin intarsii speciale care scot in evidență flori stilizate sau motive decorative extrem de grafice. Rochiile tricotate promit să definească silueta prin trucuri de croială bine gandite care definesc și subțiază talia iar efectul dat de jocul de dungi și flori crează un efect vizual șic. Cardiganurile si puloverele tricotate au inserate elemente romantice precum dantela specială sau grafisme statement create prin tehnica elaborată de tip jacquard.
Toate piesele pentru sezonul în curs se pot achiziționa atât din magazinele SENSE din țară cît și on line de pe site-ul www.fashionsense.ro.
Modelele sunt actualizate săptamanal, astfel clientela SENSE se poate bucura mai mult de design updatat și noi modele în tendințe.
SENSE este un brand deținut de compania Caremil, producator român pentru importante companii internaționale ( Phase Eight , Marks&Spencer, Next , Mariella Burani ).
Posteaza comentariu