Romanitza Ciolcan prefera eleganta



Prima afacere a Romanitzei Ciolcana fost realizarea calendarului Rank Xerox, pentru '92. Anul urmator a prezentatprima sa colectie ca designer al casei Romanitza.

In '94 a castigat premiulFestivalului National de Moda, aflat atunci la prima sa editie. Anul 1997i-a adus o noua provocare: afacerile imobiliare. Mai exact, construirea,in Piata Victoriei, a unui imobil cu spatii pentru birouri. Chiar dacaproiectul a fost pus in aplicare cu multe sacrificii, cel mai mare regret esteca in perioada '96-'99, Romanitza a disparut practic din viata artisticaromaneasca. Casa de moda a continuat sa functioneze, cu mult succes chiar.

Intre timp, au aparut si doua magazine de prezentare, in World Trade Plazasi pe Calea Victoriei, iar de anul trecut a obtinut exclusivitatea pe Romaniapentru tesaturile Elegance Paris si Elegance Boutique. Romanitza este genul defemeie eleganta si in trening (lucru verificat si la sedinta foto, la care unadintre tinute a fost treningul). Ii place eleganta functionala. De obiceipoarta propriile creatii dar cand ajunge la Paris, locul favorit pentrucumparaturi, nu poate rezista toaletelor semnate Armani, Escada, Versace siElegance.

La accesorii, lista preferintelor este mai mare. Ii plac pantofiisi posetele Sergio Rossi, Bally, Furla, Versace, Chanel si Elegance. Parfumulfavorit este Mania Giorgio Armani. In materie de bijuterii, prefera aurul alb- platina cu diamante, printre marcile preferate numarandu-se Chopard siCartier. Si hobby-urile tot de eleganta se leaga. Romanitza are o colectieimpresionanta de papusi, achizitionate din toate calatoriile in strainatate.