La inceput, produsele La Martina au fost comercializate numai in magazine exclusiviste din America Latina si Argentina care aveau locuri de intalnire pentru jucatorii profesionisti si cei care detineau echipe de polo. Pentru Europa, Lando Simonetti a adoptat o strategie diferita, abordand magazinele multi-brand. Cum tricourile polo au intrat din lumea sportiva in cea fashion, vanzarile brand-ului au “explodat”, inregistrand un profit de 200 de milioane de $ pe an, iar astfel La Martina a devenit un brand dezirabil printre consumatorii de moda. Acest fenomen i-a creat managerului o dilema; sa exploateze popularitatea polo-ului sau sa opuna rezistenta?!
In timp ce polo-ul era un sport de lux, practicat in putine tari (20.000 de jucatori profesionisti in intreaga lume si 30.000 de amatori din Marea Britanie, SUA, Argentina, Brazilia si Mexic) piata modei internationale avea un potential urias.
“Mi-am petrecut copilaria in Argentina, unde polo-ul se joaca din 1924. Dupa ce mi-am petrecut o buna parte din cariera profesionala in SUA, lucrand la o companie ce producea denim, am realizat ca orice ai face in viata trebuie sa fie autentic si solid. In 1980 am citit mult despre lumea sportului si modul in care aceasta industrie avea sa isi puna amprenta asupra lifestyle-ul omenirii in viitorul apropiat, asa ca am pus bazele brand-ului <<La Martina>> intr-un moment cheie in care nu exista un alt brand focusat catre aceasta directie”, povesteste Lando Simonetti.
Prioritatea sa numarul 1 a fost sa intareasca imaginea brand-ului in Europa, unde a redus numarul distribuitorilor si a pus bazele unei companii in Elvetia care sa se ocupe de operatiuni. A deschis flagship store-uri in Milano, Roma, Madrid, boutique-uri in destinatiile de vacanta St. Tropez, Capri si Sylt, precum si un corner in magazinul de lux Harrods din Londra. De asemenea, a stabilit un parteneriat cu Guards Polo Club din Marea Britanie, club asociat cu familia regala britanica.
“Pentru a pozitiona un brand ai nevoie de timp si de o viziune clara asupra ADN-ului si viitorului brand-ului, precum si de pozitionarea acestuia, in timp. Polo-ul este considerat un sport de lux. Ai nevoie de timp si de bani pentru a-l practica si de un anumit devotament fata de lifestyle-ul pe care il impune. Aceste valori sunt intiparite in brand-ul La Martina care pune accent pe produse din piele realizate hand-made si tehnici de realizare ale hainelor ce ne permit obtinerea de produse vestimentare ce definesc ideea de <<affordable luxury>>”, mai adauga antreprenorul.
Acesta si-a structurat business-ul pe patru paliere: produse pentru jucatorii profesionisti de polo, pentru cei neprofesionisti, fani ai sportului si consumatori de moda, iar astfel La Martina a devenit una dintre companiile de moda emergente care au obtinut succesul la nivel global, intr-un timp record, inclusiv in Asia. In Romania, brand-ul La Martina este disponibil in exclusivitate in magazinul Sport/Couture (etajul 1 al Baneasa Shopping City) si pe www.sportcouture.ro prin colectiile Essential, Life Style, Polo Player, Guards, England si Maserati prin care vei descoperi o selectie generoasa de polo-uri, camasi, veste, pulovere si jachete masculine.