Inovatia consta in faptul ca instantaneele au fost realizate cu iPhone-ul de catre artisti din L.A. specializati in arta fotografiei cu telefonul mobil, iar instantaneele pot fi vizionate de catre oameni din intreaga lume pe www.artofthetrench.burberry.com, pagina Burberry Tumblr, Facebook, Twitter, Instagram, VSCO Grid ®, YouTube, Pinterest si Sina Weibo.
Art of Trench celebreaza iconicul trench Burberry (o piesa clasica, nemuritoare si functionala, ale carui design si estetica transced timpul sau moda) si pe oamenii care il poarta. Lansat in anul 2009, prin intermediul unor fotografii realizate de fotograful si blogger-ul Scott Schuman (The Sartorialist), site-ul www.artoftrench.com are 24,8 milioane de vizualizari cu o audienta din 200 de tari si invita oamenii din intreaga lume sa isi posteze fotografii cu ei insisi purtand trench-uri.
In anii precedenti Art of the Trench a fost celebrat printr-o serie de evenimente ce au avut loc la Londra, Paris, Kiev, Istanbul, Chicago, Seoul, Taipei, Shanghai, Hong Kong, Chengdu, India si Brazilia.Totodata, casa de moda britanica a adus spiritul britanic in inima Los Angeles-ului prin inaugurarea unui flaship store in Beverly Hills cu un concept inovativ. Aflat in Rodeo Drive si realizat dupa coordonatele de design impuse de Christopher Bailey, magazinul imbina universul real al brand-ului cu cel digital, prin conceptul Burberry Retail Theatre ce ofera prin 10 ecrane si 130 de difuzoare o experienta audiovizuala completa. Aflat pe patru etaje, noul flasghip store a fost in asa fel creat, incat sa ofere consumatorilor de moda o experienta multi-senzoriala si sa le puna acestora la dispozitie spatii, produse si servicii de lux. Flag-ship store-ul este prevazut cu un spatiu pentru evenimete, un loc pentru entertainment, zone comerciale si zone private, prezentand o gama larga de produse Burberry Prorsum, London, Brit si Burberry Beauty.
In flag-ship store-ul Burberry de pe Rodeo Drive, clientii vor avea parte de o experienta de shopping personalizata, in care offline-ul va intalni on-line-ul. Serviciile vor include si un istoric al experientei de shopping ale clientilor. Totodata, acest flagship store include cel mai mare Beauty Room, ce contine toata gama de parfumuri Burberry si colectia de make-up. Printr-o programare specialisti ofera consiliere personalizata.
Magazinul este prevazut cu un Penthouse, un apartament privat, aflat la etaj cu o intrare separata si acces catre gradina de pe terasa, realizat in asa fel, incat sa ofere consumatorilor de produse de lux o experiente de shopping intima. Spatiul contine ecrane controlate digital, iar ambientul este completat de muzica personalizata special pentru aceasta zona. Mai mult, aici se afla si un spatiu de evenimente cu o vedere de 360 de grade asupra Hollywood-ului.
„Este un adevarat privilegiu sa inauguram flagshipul Burberry aflat pe Rodeo Drive, una dintre strazile iconice ale acestui oras plin de energie, vibratie pozitiva si modernitate. Suntem foarte mandri ca am creat acest magazin cu un concept unic, special pentru L.A., un oras care promoveaza inovatia si creativitatea”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry. Acesta a dezvelit dezvelit o placuta care comemoreaza contributia pe care brand-ul britanic a adus-o industriei modei, chiar pe Rodeo Drive Walk of Style.
Statele Unite ale Americii reprezinta o „piata cheie” pentru casa de moda britanica Burberry, iar flagship-ul inaugurat pe Rodeo Drive confirma acest lucru. Tot in acest an, Burberry a redeschis flasghip store-ul din San Francisco, chiar in centrul istoric al orasului. Casa de moda Burberry detine 78 de magazine in SUA, iar in California 12. In Romania, magazinul Burberry se afla pe strada Luterana nr.4 si este cel mai mare flag-ship store din estul Europei.
Foto: BURBERRY