Cu o figură versatilă şi abilitatea de a transforma orice ţinută într-una chic, chiar şi o banală pereche de jeans, Daria Werbowy a fost alegerea lui Sam Ku (directorul creativ al brand-ului) pentru a fi imaginea brand-ului pentru campania de toamna-iarnă 2014-2015.
Şedinţa foto a avut loc în Montauk pe o vreme înnorată şi ploioasă, tipic autumnală care a avut ca scop să pună în valoare ţinute stratificate, compuse din jeanşi într-o gamă variată de nuanţe, cămăşi din mătase, jachete din piele şi tricotaje groase.
Alături de modelul masculin Mathias Lauridsen, Daria a fost surprinsă de Josh Olins într-un decor rustic care reflectă spiritul brand-ului, orientat către natură şi stilul eco-friendly. “Mai puţin consum de apă, de energie şi de chimicale” este dezideratul brand-ului american de jeanşi (disponibil în magazinul Sport/Couture din Băneasa Shopping City) care foloseşte o tehnologie ce are la bază Ozonul pentru a produce jeanşi prietenoşi cu mediul.
Născută în Krakowia (Polonia), cu cetăţenie ukrainiana şi canadiană, Daria Werbowy, în vârstă de 31 de ani, a început modelling-ul la 14 ani, după ce a câştigat un concurs de modelling. A fost cooptată de agenţia Elite Model Management. A locuit o perioadă în Grecia şi la Londra, fără să aibă prea mult succes ca model, apoi s-a întors pe continentul american, unde cu ajutorul unui agent de modă a semnat primul contract important cu Prada. Acum, Werobowy deţine recordul pentru închiderea şi deschiderea celor mai multe show-uri de modă, într-un singur an! A apărut pe coperta Vogue USA şi a fost inclusă de revista Forbes în topul celor mai bine plătite modele din lume. Vogue Paris a inclus-o în topul celor mai importante 30 de modele ale momentului.