Cu o figură versatilă şi abilitatea de a transforma orice ţinută într-una chic, chiar şi o banală pereche de jeans, Daria Werbowy a fost alegerea lui Sam Ku (directorul creativ al brand-ului) pentru a fi imaginea brand-ului pentru campania de toamna-iarnă 2014-2015.
Şedinţa foto a avut loc în Montauk pe o vreme înnorată şi ploioasă, tipic autumnală care a avut ca scop să pună în valoare ţinute stratificate, compuse din jeanşi într-o gamă variată de nuanţe, cămăşi din mătase, jachete din piele şi tricotaje groase. “Am plecat din New York, unde erau 30 de grade Celsius şi am ajuns în Montauk, unde erau 6 grade Celsius, bătea vântul şi ploua. Toată lumea a purtat poncho-uri impermeabile şi umbrele”, a declarat Sam Ku, directorul creativ al brand-ului.
Alături de modelul masculin Mathias Lauridsen, Daria a fost surprinsă de Josh Olins într-un decor rustic care reflectă spiritul brand-ului, orientat către natură şi stilul eco-friendly. “Mai puţin consum de apă, de energie şi de chimicale” este dezideratul brand-ului american de jeanşi (disponibil în magazinul Sport/Couture din Băneasa Shopping City) care foloseşte o tehnologie ce are la bază Ozonul pentru a produce jeanşi prietenoşi cu mediul.
Născută în Krakowia (Polonia), cu cetăţenie ukrainiana şi canadiană, Daria Werbowy, în vârstă de 31 de ani, a început modelling-ul la 14 ani, după ce a câştigat un concurs de modelling. A fost cooptată de agenţia Elite Model Management. A locuit o perioadă în Grecia şi la Londra, fără să aibă prea mult succes ca model, apoi s-a întors pe continentul american, unde cu ajutorul unui agent de modă a semnat primul contract important cu Prada. Acum, Werobowy deţine recordul pentru închiderea şi deschiderea celor mai multe show-uri de modă, într-un singur an! A apărut pe coperta Vogue USA şi a fost inclusă de revista Forbes în topul celor mai bine plătite modele din lume. Vogue Paris a inclus-o în topul celor mai importante 30 de modele ale momentului.
Topmodelul Daria Werbowy, imaginea brand-ului de jeans AG Adriano Goldschmied
Cu o casă în Irlanda, pasiunea pentru navigare şi multe job-uri în industria modei, Daria Werobowy nu stă niciodată prea mult timp într-un singur oraş. Şi totuşi, brand-ul de jeans AG Adriano Goldschmied a reuşit să “bată palma” cu top-modelul de origine ukrainiano-canadiană pentru următoarele patru campanii publicitare.
Posteaza comentariu