Campania, fotografiată de Devyn Galindo în California, poartă comunitatea globală denim TOMMY JEANS cu aplecare către lumea digitală într-o călătorie aventuroasă care celebrează tinerețea, libertatea și prietenia, cu Christian “King” Combs, Pyper America Smith, Gabriel-Kane Day-Lewis, Diana Silvers, Lina Hoss și Sup Park purtînd ținute street-style. Campania, care debutează pe mobil, include de asemnea interviuri video exclusive cu comunitatea de ambasadori care împărtășesc atitudinea lor îndrăzneață, stilul individual și abordarea curajoasă a exprimării personale.
Colecția de primăvară 2018 TOMMY JEANS, care include îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru bărbați și femei, celebrează viteza și actualitatea cu accente de nostalgie vintage.
Colecția adoptă stilul de inspirație Formula Unu și moștenirea imbrăcămintei office, siluetele oversized, haine de exterior largi, cu un focus puternic pe detaliile denim. Noul look se inspiră din grafica, formele clasice, culorile îndrăznețe ale costumelor pe care le poartă piloții de curse de viteză, pentru o colecție care reinventează tradițiile americane cu o tentă rebelă.
TOMMY JEANS este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.
Tommy Hilfiger prezintă campania de primăvară 2018 Tommy Jeans
Tommy Hilfiger anunță campania globală de publicitate Primăvară 2018 TOMMY JEANS, în colaborare cu o serie de influenceri mileniali, printre care rapper-ul Christian “King” Combs, modele și muzicienii Pyper America Smith și Gabriel-Kane Day-Lewis, și modelele Diana Silvers, Lina Hoss și Sup Park. Campania, care introduce o perspectivă unică despre sfidarea regulilor și definirea unor noi modalități de exprimare a diversității și individualității, va debuta pe 8 februarie 2018.
Posteaza comentariu