Campania a fost fotografiată de Clara Balzary pe străzile New York-ului și conduce comunitatea globală digitală TOMMY JEANS într-o călătorie menită să celebreze muzica și stilul cu un spirit irevențios. Mood-ul este modern și fresh, cu grupul eclectic al celor cinci care poartă look-uri inspirate de stradă în orașul în care s-a născut marca TOMMY HILFIGER, iar muzicienii îți construiesc viitorul. Prima campanie destinată mediului mobile include interviuri exclusive ale comunității de ambasadori de brand care vorbesc despre modul în care și-au croit propriul drum în industria muzicală, conduși de dorința puternică de a-și transforma visele în realitate.
Colecția TOMMY JEANS Primăvară 2019 pentru femei și bărbați celebrează tradiția bogată pentru denim a brandului, revigorând stilurile clasice americane cu o notă ireverențioasă. Siluetele preferate, precum modern tapered și mom jean sunt reimaginate în variantă din bumbac reciclat cu eco-spălări care folosesc mai puțină apă, mai puține substanțe chimice, mai puțină energie și finisaje second life. Stilurile sunt modernizate cu logo-ul iconic TOMMY HILFIGER amplasat în locuri neașteptate și celebrează elementele sustenabile ale colecției cu patch-ul verde TOMMY JEANS. Cămășile și tricourile stil Oxford supradimensionate prezintă dungi, precum și culori pop ca lavandă și albastru deschis care adaugă un twist fresh, tineresc. O colecție cu un spirit rebel, care va rezona cu fanii pieselor cool, premium, unice din denim.
Colecția TOMMY JEANS este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Tommy Hilfiger lansează colecția Tommy Jeans Primăvară 2019
Tommy Hilfiger, care este deținut de PVH Corp [NYSE: PVH], anunță lansarea campaniei globale TOMMY JEANS pentru Primăvară 2019, în colaborare cu o comunitate de tinere talente, printre care cântăreața și compozitoarea Lolo Zouaï, cântăreața și compozitoarea Kilo Kish, rapper-ul Saba, și modelele Sofia Mechetner și Hunter Chung. Campania, care va debuta în februarie 2019, îmbrățișează moștenirea muzicală a brandului și sărbătorește pasiunea și determinarea tinerei generații de talente muzicale.
Posteaza comentariu