Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE:PVH], este bucuroasă să prezinte colecția pentru femei, sezonul de Toamnă 2016, care include o colecție creată în colaborare cu ambasadorul global al brandului, Gigi Hadid.
Tânăra din California pune ștampila Coastei de Vest lângă semnătura clasică de East Coast specifică lui Hilfiger, precum influențele marine, utilitare și nautice, care fuzionează cu siluete feminine și detalii sporty-chic. Look-ul cheie al colectiei este unul potrivit unei plimbări cu o ambarcațiune de lux, purtând viziunea proaspătă a lui Gigi: lejeră, tinerească și cool.
“Gigi Hadid este unul din modelele de top ale lumii și cel mai urmărit fashion influencer, și suntem încântați să-i urăm bun venit în familia Tommy,” a declarat Tommy Hilfiger. “Colecția noastră în colaborare este o nouă reinterpretare asupra stilului nautic, având o latură jucăușă și romantică. A fost un real parteneriat – Gigi și eu am lucrat îndeaproape asupra fiecărui element; a fost cu adevărat sinceră pe parcursul întregului proces, iar rezultatele sunt o dovadă a creativității și pasiunii sale.”
“Aceasta a fost prima colecție pe care am creat-o vreodată și a fost o experiență minunată,” a declarat Gigi Hadid.
Colecția The Tommy X Gigi include ținute sport de damă, încălțăminte și accesorii precum ceasuri și ochelari de soare.
Piesele favorite și capsele de navigator sunt reinterpretate prin tăieturi drepte, ornamente, imprimeuri feminine și dungi marinărești. Colecția este complimentată de THE GIRL by Tommy Hilfiger, o nouă apă de parfum inspirată de viziunea optimistă a lui Hadid, și de stilul său increzător, lipsit de efort și cool.
Fotografiile campaniei au fost realizate în ianuarie 2016, în New York, de către Mikael Jansson iar stylingul a fost realizat de Karl Templer. Se va lansa global în Toamnă 2016 cu print-uri dedicate, online și outdoor-uri. În completarea campaniei, Hadid va participa la evenimente exclusiviste în piețele cheie din jurul lumii, inclusiv va prezenta showul de modă Hilfiger Collection al brandului din cadrul New York Fashion Week.
Misiunea de brand ambasador a lui Hadid reflectă viziunea de brand a lui Tommy Hilfiger și strategia de investiții pentru expansiunea globală a liniei pentru femei. Această strategie cuprinde noi direcții de design, amenajare de magazin, displayul produselor și comunicarea ce vor transmite o viziune proaspătă pentru linia de femei a brandului Tommy Hilfiger, întărind poziția de lider de piată ca cel mai accesibil brand de designer, ce oferă piese clasice restilizate printr-o manieră jucăușă.
Numită un “social supermodel,” Hadid a fost creditată pentru redefinirea lumii modelingului în secolul 21, și pentru reinventarea rolului de supermodel în cultura millennială. Datorită reach-ului incredibil pe care îl are în canalele de social media, se conectează cu fanii din jurul lumii – peste 18 milioane doar pe Instagram – oferindu-le o imagine unică, din spatele culiselor stilului său de viață de trend-setting style icon. A apărut pe copertele publicațiilor Vogue, W, Harper’s Bazaar, Elle, TeenVogue, Numéro, Schön!, și CR Fashion Book, printre multe altele, de asemenea, având apariții în videoclipuri muzicale și emisiuni de televiziune din jurul lumii.
Tommy Hilfiger are o afinitate demonstrată în timp pentru colaborările din studioul de design. În Primăvară 2014 a lansat To Tommy From Zooey, o colecție capsulă creată în colaborare cu actrița Zooey Deschanel, și le-a primit cu brațele deschise pe “It Girls” Alexa Chung și Olivia Palermo în roluri de editori invitați pentru colecțiile sale din Toamnă 2014 și Primăvară 2015. Brandul Tommy Hilfiger a cultivat o listă impresionantă de top modele care au defilat în prezentările de modă, incluzând-o pe Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Lizzy Jagger, Georgia May Jagger, Bella Hadid, Binx Walton și Stella Maxwell, printre multe altele.
Colecția pentru Toamnă ’16 Hilfiger Collection și Tommy Hilfiger colecția de ținute sportive, incluzând colecția capsulă Hadid și parfumul, vor fi disponibile în magazinele Tommy Hilfiger selectionate global și la partenerii selectați. Prietenii și fanii brandului sunt invitați să participe activ pe canalele de social media, folosind #TommyXGigi, @TommyHilfiger, @GigiHadid.
Colectia TommyXGigi este disponibla in Romania incepand de azi, 3 octombrie, in magazinele Tommy Hilfiger din Bucuresti, aflate in Baneasa Shopping City si Bucuresti Mall.