Pentru sezonul Primăvară ’17, Tommy și Gigi au invitat fanii să se alăture procesului creativ prin inițiativa “❤ to be Part”. În perioada 21 – 31 octombrie 2016, cumpărătorii au putut vota ținuta favorită prin canalul de social media. Cele mai populare patru creații – o jachetă bomber, un hanorac cu glugă, un tricou polo și o pereche de jeans – au fost personalizate cu aplicații de către influencerii Naomi Davis (The Rockstar Diaries), Camille Charrière (Over the Rainbow) și Eleanor Calder (The Trend Pear), și vor fi incluse în show-ul TOMMYNOW.
Colecția TommyXGigi cuprinde obiecte de îmbrăcăminte pentru femei, încălțăminte și accesorii, inclusiv ceasuri și ochelari de soare.
Tommy Hilfiger a numit-o pe Gigi Hadid ca ambasador global al liniei pentru femei in decembrie 2015, aratând, astfel, implicarea sa în dezvoltarea business-ului pentru femei, la nivel mondial. Noua strategie comunică printr-o viziune proaspătă liniile de damă Tommy Hilfiger, întărind poziția de lider a brandului la capitolul designer premium ce oferă piese clasice, elegante, cu o notă modernă și jucăușă.
Fanii sunt invitați să afle toate noutățile despre colecția TommyXGigi și show-ul TOMMYNOW, de pe site-ul oficial al brand-ului, și pe social media, folosind #TommyXGigi și @TommyHilfiger.
Colectia va fi disponibila in magazinele Tommy Hilfiger din Romania incepand cu 1 martie 2017.