Tommy Hilfiger dezvăluie colecţia colaborativă TommyXGigi, creată împreună cu Gigi Hadid pentru sezonul primavară 2017

Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], a prezentat în premieră pe site-ul oficial al brandului colecția TommyXGigi pentru Primăvară 2017, la data de 20 ianuarie 2017. Este cea de-a doua colecție capsulă creată de Tommy Hilfiger împreună cu Gigi Hadid, ambasadorul global al liniei de femei din portofoliul brandului Tommy Hilfiger.
Pentru sezonul Primăvară ’17, Tommy și Gigi au invitat fanii să se alăture procesului creativ prin inițiativa “❤ to be Part”. În perioada 21 – 31 octombrie 2016, cumpărătorii au putut vota ținuta favorită prin canalul de social media. Cele mai populare patru creații  – o jachetă bomber, un hanorac cu glugă, un tricou polo și o pereche de jeans – au fost personalizate cu aplicații de către influencerii Naomi Davis (The Rockstar Diaries), Camille Charrière (Over the Rainbow) și Eleanor Calder (The Trend Pear), și vor fi incluse în show-ul TOMMYNOW.

Colecția TommyXGigi cuprinde obiecte de îmbrăcăminte pentru femei, încălțăminte și accesorii, inclusiv ceasuri și ochelari de soare.
Colecția celebrează viziunea unică a lui Hadid asupra stilului modern, îmbinată cu semnătura “classic American cool” a lui Hilfiger. Inspirată din “Summer of Love,” colecția capsulă TommyXGigi pentru Primăvară ’17 aduce o reinterpretare specifică stilului West Coast pe care o infuzează rădăcinilor clare, specifice East Coast, ale brandului Tommy Hilfiger. Ca o continuare a stilului de viață relaxat de la malul mării, această colecție este un omagiu adus Californiei, prin insigne și aplicații inspirate de acest stat însorit.
Dungile rugby, denim și croielile lejere sunt câteva elemente care induc calmul și atmosfera relaxată din California, în timp ce culorile semnătura Tommy Hilfiger, roșu, alb și albastru, se regăsesc în toată colecția, întărind astfel moștenirea brand-ului.

Tommy Hilfiger a numit-o pe Gigi Hadid ca ambasador global al liniei pentru femei in decembrie 2015, aratând, astfel, implicarea sa în dezvoltarea business-ului pentru femei, la nivel mondial. Noua strategie comunică printr-o viziune proaspătă liniile de damă Tommy Hilfiger, întărind poziția de lider a brandului la capitolul designer premium ce oferă piese clasice, elegante, cu o notă modernă și jucăușă.

Fanii sunt invitați să afle toate noutățile despre colecția TommyXGigi și show-ul TOMMYNOW, de pe site-ul oficial al brand-ului, și pe social media, folosind #TommyXGigi și @TommyHilfiger.

Colectia va fi disponibila in magazinele Tommy Hilfiger din Romania incepand cu 1 martie 2017.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod